RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

dr stdy ke karok ke mekap ke drama

org kate..kalo wat satu keje jgn stick lama2...wat2 la keje lain..ni mak aku pesan mase aku kat dapor....aku nak praktik la nasihat ni mase stdy..hoho....kalo ble korang kene gak ikut cakap mak aku...aku ikut je nasihat sebab aku anak yg baik n syurga 2 t'ltk dibwh kaki ibu....wink2....
aku ngan aimi g la nak stdy kat bilik jenny...alsan,biik aku panas,bilk jenny sejuk...sronok stdy.....kitrng g lpz aimi ngan gelojoh nyer habis kan pasembur sorang2...gler,perut dia besar..hahaha....smpi aku dpt mkn telur je...2 pon half je..ish3....
ok2...b'balik ke cite td
smpi kt bilik jeny..aku tgk rmte dia xde..so,ape lg niat b'rubah da..mau karok la...ni la yg aku cakap..jgn stick satu keje..*stdy x lagi*...so aku ngan tika karoke la....aimi plak sbk nak wat air n mkn laksa plak..kan br mkn pasembur..aiii...kate kenyang da..n nak kurus knn!!!..hahaha....still mkn byk..aku pon join skali..lpz mkn smbng la lagi karok..aimi n jeni join aku ngan tika...tetibe, ntah ape otak jeni pkr...dia pki celak sorang2..induce aku aimi n tika join gak..ape lagi mekap la plak....hoho...gothic...2 rancngan aku n aimi tok dinner..siyes gler..time ni la jugak nak wat keje gler sblm grad nnt..kalo x nyesal wei..heee....so, aimi mekap aku gthc gune eyeliner je...fuhhh..jdi seh...sbb aimi meme mak andam yg terrer...then,ble plak aku nk tmbh2 rye shdow..hoho..gatal~~~...lpz aku n tika mekap,tetbe ikin dtg...ape lagi aku nyorok muke blakang bantal..malu seh...gaye aku yg cool n ganas 2 da cam t'gugat,...hahahha..ikin pelik..nasb baik la aku sempat cuci mekap blakng bantal sblm dia tgk muke aku..gler laju aku b'sihkan..hahaha...ble jadi pro ni...korang klo nk tgl mekap pnggl aku je...cpt n effective..kyayayayaahhhh.......
x cukup ngan mekap agenda da tkr jadi drama plak..tika plak balik sbb ngantok sngt..aiiii~~~...mlm masih mude beb...heee..da kul 3 lbh mase 2...aku, aimi n jenny wat drama dlm bi lak...1st2 aku n aimi prak dialog dulu..then lpz 2 ape lagi..b'drama la..jeni bwk wtk bride yg kena pakse kawin ikt plihan family..aku n aimi palk wtk kwn dia...gler2 la kitrng smpi aku mskkn bunkface skali..hahaha...x pasal2...(bunkface:aku secret admire dia).....then,tgk jam nak kul 5..gler la..x tdo..sok kte nak tgk bdk netball men sukad...aiyaaaa!!!..b'lari2 kitrng g tands then tdo....skp je tdo sbb ngantok da..aimi plak siap sempat men fb sblm tdo..oii...tdo la wei!!..ahakz.....
so, smpi cni je la cite aku..klo nk smbng..aku nk cite aku mmpi ape lak..hahahha.......

p/s:bls dendam kat aimi sbb kutuk aku dlm blog dia....
da salah gune nasihat mak aku lak...kalo tau abis kene marh...huhu..gomen ne...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

SnoW cRysTaL said...

cet...kureng btol..hahaah

Post a Comment