RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

mnggu yg malang~~

hari malang sblm CA diagnostic
naik cuti ade byk CA kene tempuh..tp aku relax je sbb da biase stdy last minute..kali ni meme padah....aku t'silap hari test..mase ari isnin aku ngn baik p la clinical...lepak2 tnggu supervisor dtg..kwn2 aku cbuk stdy..aku relax je...x perasan pe2 g..then, aku g luar hirup udare segar2 dr duk bilik meetng yg ramai org...huhuhu....masuk balik dan...
aimi:eca....*muke serius n pucat*
aku:yep..nape?
aimi:ko tau tak CA ari selase bkn rbu???
aku:........*semyap*.....serius ke??!!...bkn rabu ke??...ko hiar btl..hanim yg ckp ngan aku ari rabu....
aimi:diorg gtau aku..aku pon xtau gak...
eca:serius ke??!!..adoi...aku x taupon...x stdy pe2 g, sbb ingt rabu...*stress kemuncak*

disebabkn aku sa stress n tgh pening tggu clincal assesssmnt..aku n geng2 aku bla dr radiology dept...huhu~..bkn ponteng tp cari puan norida..tnye pasal clinical...
tgh2 jln, aku x dpt lagi tahan stress n berite yg cam nak bg aku kene heart attack....aku nangis....serius...aku x penah nangis, kalo stress melampau je aku nangis...ni meme kes trk la kan!!...nangis kat tepi jln kat hospital..malu gler aku but x kisah...sbb lpz 2 aku ok ckit...ckit jer~~~
balik bilik aku pon trs men tenet...x ble stdy sbb rase stress melampau n rase nak marah..kwn2 pon x branitgr aku..n aku pon xnk ckp ape2 ngan diorg...sori la...aku tkt aku marah korang plak...lpz stress kat korang..huhuhu...nsb baik ade org sudi pujuk aku..thankz sngt2 kat hanim,yana,jenny n jee...sbb brainwash aku...kalo x, aku da give up da..xnk stdy..
so, aku btl2 appreciate korang...arigato minna!!!

hari malang mase nak anta assgnmnt

aku melepak wat keje kat bilik kwn aku..siapkn asggnmnt sbb esok nak anta..ya,keje last minute lg..huhu....alsan duk blkkwn,xmoh tdo..nk siapkan mlm 2 jgk...last2 aku tdo ngan lena n bgn kul 9 esok nyer..plus,aku x wat ape2 g....pandai~~~
aku pon kerah tenage aku...mtk2 siap...jeni n tika kaco aku..aku hiraukan..slalu aku buli diorg balik ngan trk...hoho..aku lbh tekun wat keje dr layn diorg..hahaha...nk kejar mase sbb mase xnk tnggu aku..huhu..if i could turn back time, lalalalala~~~
assgnmnt siap n aku nak g anta..b'lari2 balik bilik sbb da nak kul 4...aku wat marathon dr bilik jeni ke blk aku..lantak la org nak ckp +pikir pe2...yg penting aku nak cepat..tetibe, buka pintu x leh plak...adoyai..patah balik blk jenny n mtk tlng dia anta..ok....lpz 2 aku pon g angkt air smbhyg..lambt da nak solat zhr...huhu..*taubat xnk smbhyg lmbt*...tgk2 pendrive t'tggl n jeny x ambik utk print...assgnmnt aku ngan dia ade plak dlm 2..kelam kabut aku tpon jenny...diorg da sampai plak lab mase 2..da la jauh n aku plak x smbhyg g..tpon plak bunyik byk2 kali...adoi...haru biru aku dibuat nyer!!..stress kemuncak...suruh rmte jenny jwb...x pasal2 t'libat..ahahaha....lpz je solat..aku lari gak ke bilik..kot2 te aku da balik..hampe aku...x balik gak..da nak kdpn pintu 2..cam nk wat muke kesian n mtk sedkah je...huhuuhu....last2 pnjm suar rubi,bj n tdng jeni...bantai je sbb da lambat nak anta...xpenah2 aku pki suar slack...adoi..geli aku suar lembut2 2..slau pkai suar jeans n track je..huhu...TERPAKSE!!...aku wat marathon lagi ke lab..lari sungguh2..tp malang,berat x trn..ahakz....sapmai2....jee t'kejut...cpt aku sampai....then diorg gelak kat aku,sbb cam org gler pki baju ngan muke x mandi lagi..haha...sengal tol....tapi akhir nyer, sempat gak anta assgnmnt..kalo x,mest miss aishah ngamuk kat aku..huhuhuhu~~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment