RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

salah masuk bilik

sedang melepak-lepak kat bilik......tgk rmteku and rakan-rakan nyer belajar sebut perkataan...then, ade satu muke yng memng unfamiliar masuk ke bilik...then jenguk-jenguk mencari seseorng...muke yang senyum kemudian blur.....baru budak tu realize dia salah masuk bilik..maybe budak junior lol~
terdekah-dekah aku n rmte aku gelak....rmte aku gelak sopan ok..cume aku je yang tak tahan, gelak habis-habisan...^^v
budak blur tu pon blah macam tu je..tu la..len kali bagi salam n tanye la tuan punye bilik sape..kan da malu~~..heee
well, aku rase aku da addict nak tengok muke org blur...so, sape2 yang rase muke dia blur...anta la muke blur dia kat email aku...ambik ni ecapie8@gmail.com....sile la anta..boleh jugak gambar tu jadi penghibur lara aku dikala stress..hahaha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment