RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

my bf...XD



kali ni nak tulis post pasal bf aku...korang mesti t'peranjat aku ade bf..tipuuu~ ehh, serius la ni..*gaye manje2*
aku ade bf dialam maya bukan nyata je..hahaha.whom??? that lucky person is YAMAPI..or his real name is yamashita tomohisa..aku suke mengaku dia bf aku dialam maya...somewhat, i'm acting like a crazy person... ~.~'''
minat dia secare diam-diam je..dia tak tahu pon aku minat dia...sedih kan?..brtepuk sebelah tangan je~.....*macam da lama b'kawan je~*
minat dia mase tgk cerita-cerita jepun..drama...aku telah diinduce oleh kwn-kwnku yang kebanyakkan nyer minat drama jepun....ape lagi...aku TER-suka la kat mamat ni...
kalau tanye reasons nape aku minat...mesti banyak la aku jawab...kalau la soklan ni tanye mase final exam..confirm aku; "nak kertas lebihhh!!! x cukup ni!!~" ..terlebih-lebih aku tulis..sampai tak cukup kertas...lol~

*********musuh************

ya, aku mempunyai musuh-musuh yang ramai.....musuh-musuh yang meminati bf aku..cesss...pantang mati sebelom ajal!!.tak ku benarkan diorg ambik bf aku ni...kehkehkeh
yang paling dekat..nisa-nisa..kate gande ok...nisa se-kos aku n kos lain aka madu...asyik b'gaduh je..pantang jumpe..*kalo sebut pasal pi-chan je*..gaduh pulak macam serius...macam betul-betul pi-chan milik kitaorg...ahakkkz~

********kubu diceroboh madu**************

semalam...sedang seronok mandi-manda..tidak ku sangka kubu aku dimasuki musuh...madu ku telah berjaye memecahkan pertahanan aku..tidak ku sangke......
lebih teruk, sistem pertahanan aka lappy aku turut di ceroboh...*kenape aku lupe shut down, careless* lalu maduku meninggalkan virus nyer...cesssss......mari kite tengok virus itu....


ini la virus yang dikatakan...sungguh bahaye...dianta direct ke paint application..cetttt~
lalu ku membuat serangan balas di fb..kekeke...nak tau..sile la tengok fb aku..sudah ku post something kat wall madu ku....mane bole menyerah kalah begitu saje!!~ kehkehekeh

YAMAPI IS ALL MINE!!!!!!!

****************dialog*******************
pi-chan:eca, anata wa suki desu yo!!!!
me:haiiii, wakatta!! XD
betul ke aku tulis ni???jepon dapat teruk ari tu...tak apa..yang penting,mesej yang disampaikan diterime....hahahaha..
tu je aku nak cerite...nyesal bace post aku yang bukan-bukan ni????..lantak pi la.....saje nak buat post baru..kehkehkehkeh....

ps: tuan punye blog masih dialam maya~


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

ahaahaha!
laen kali kne anta virus lg kuat neh,...
XD

ecah curang..menduakan yamapi ngan gd.. x aci..
so jgn kaco yamapi nisah lg! biarkan kmi bhagia!
muahahaahahaha~

unanswerable sunset said...

post aku ni semua sbb ko kate "yamapi aku punya"
cesss..mau rampas yamapi plak...hahaha
yamapi di hati, gd hanye di mata...hahahahahhahaha

Post a Comment