RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

unwell~

dah masuk 2 hari aku tak sihat...muntah2 n diarrhea.. penat da pikir ape aku makan semalam...tak tahu jugak silap kat mane. ari ni terpakse la aku p clinic...
ody tgh tunggu turn...saf pun tegur kitrng..dia pon sibuk nak g ambik ubat jugak..yang tak tahan, makcik tu kate "korang pakat ehh??"
cess~ ade ke patut...sakit mane boleh pakat-pakat makcik eiiiii~ ....
aku br je telan 2 biji ubat..effect dia tak boleh blah..dr pagi till petang tdoq...sok ade test..nak study??..jangan harap la...study dlm mimpi suda~..huhuhuhu
then, tgh sibuk-sibuk tunggu azan maghrib...aku tercall adik aku...dah seminit lebih da..abis credit aky sehhh..bukan sekali, 2 kali tercall...perasan sebab adik aku mesej suruh aku call balik..huhuhu~ *mamai sungguh*
**************perbualan*************
aye:hai kak de
botak yg kat sebelah aye: hay kak de gemok!!

aku:botak nak kene ni....aku call ke ko call??
aye:kak de la

uissshhhh..sah mamai

aku:angah wat ape?
aye:bungkus dodol
aku:x de keje lain ke??..angah tak cari keje len ke?
aye:tak..nanti angah nak g kl..keje kat kl..
aku:wat pe? *suspen~*
aye:jadi peragawati....
aku:cessss..kehkehkehkeh

tetibe......

botak: kak de da kurus belumm???
aku:aku balik cuti nanti siap la ko!!!!!

botak mungkin lari~..hahahaa

aku:sok kak de ade test...
aye:same la..aye ade upkk
aku:ko da study belom?? *budjet aku suda study*
aye:belom *tanpe rase b'salah*
aku:g la study..buat btl2..gd luck sokk

ain:botak ambik gmbr angkat kening..senget sebelah....gambar tadika...along pon gelak
aku:kehkehkeh..nnt ko upload eh..anta kat email aku ke....


*********perbualan tamat**********

bagus jugak aku tercall adik aku...hilang sikit stress...dah lame jugak x call mak sejak balik u ari 2..sebab kene marah..sob3~
ade hikmah...malam ni yang penting, STUDY!!!!!!!!!!!!!!

ps:nnt nak upload gambr adikku~kehkehkeh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment