RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

mandi pantai


kisah lama yang aku tak update jugak...
aku n beberape rakan pergi mandi pantai selepas present proposal
tujuan aku pergi...nak flush semua stress aku supaya hanyut kat laut tu....hoho ...2 buah kereta pergi..first nak g la hot spring..then, plan bertukar sebab dengar cerite pasal kencing tikus..ke tikus kencing??...entah....sori jay..tak leh bawak ko g la hot spring..sori2...sob3
memang sronok sebab bakar ayam, daging ..sosej..malang nyer, bile aku terbubuh garam lebih..abis semua masin..huhuhu...*TAK LAYAK KAWIN LAGI*

paling seronok mandi laut then main timbus-timbus..mangse kene timbus..AKU LA...tapi gambar tak leh upload disini....sangat sensitive LOL....
then lepas mandi, bergerak ke pantai irama..betul ke tak..sebab klate banyak pantai..aku tak tahu name, tapi pandai pergi je....huhuhu
aku beli kentang dengan alang.....banyak....lepas sehari tu..aku, alang , and eton..orang-orang yang makan kentang...sakit prut..paling teruk aku..aiyyyaaaa~~
then, tempat persinggahan last kat rumah jenny..mak jenny goreng kopok..sodap2..lepas tu bagi makan buah yang aku tak penah makan...tapi sangat sedap walaupon banyak getah....*aku makan banyak sebab jakun*
sronok jugak tengok burung-burung tekukur...kalau betul..cam biase aku tak tahu name.....huhu
ade satu burung tu name dia jay..sebab bile aku panggil jay, dia datang..heeeeeeee.......*da try pangil semua name*
babak yang paling aku suke, bila ak jenny bungkuskan aku TEMPOYAK...warrrhhhhhh,,terharu sangat...mak jenny ingat aku...dengan malu nyer aku berkate "eh makcik..banyak tu"...padahal dalam hati kate "tambah la lagi" hahahahahaha

sampai usm, bole plak merayau kat HTD...walaupon penat gile da....plus, kete yang yana pandu habis minyak...huhuhu....

lastly, aku sangat enjoy dengan korang..sebab lama da tak kuar jalan-jalan...hilang jugak sikit stress aku..XDD
sebelum kembara....ngeee~


proses bakar membakar..^^V

no komen..anak sape la terdampar ni....XD


port rahsia kami.....ssshhhhhh...


saat bertentang mata dgn jenny...*mode jiwang*


melepak di pantai irama...heee
sile pilih yang mane berkenan di hati...



impian kami yang tinggi ^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment