RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

sejauh mane active and passive anda??? XD



tujuan post kali ni nak bagi sedikit tips dalam hidup kite.tentang diri kite..sikap kite bile berdepan dengan sesetengah perkara atau masalah...so, tajuk dia sejauh mane active and passive anda...
TIPU~~~~~~~ post kali ni nak cite pasal OSPE passive and active yang aku n bebudak medrad ambik ari tu..6 and 7/11/10...da 4 hari lepas da..tapi baru nak cerite..maklumlah, businesswomen macam aku ni mana ade mase nak update blog~ LOL... busy la sangat...tiap2 ari ngadap laptop..movie marathon..eh, bukan..drama marathon...
2 hari sebelum OSPE, atau hari-hari sebelum nyer, aku, tika, nisa and aimi ingin bersame-sama study..malang nyer impian tu tinggal kenangan je...semua sibuk buat hal masing2..aimi ngan survivor nyer, nisa sibuk download cerita, tika plak abis semua video artist korea dia nak tgk...dan aku, wat drama tamil kat FB....korang boleh la baca drama aku tu..sangat seronok k..sampai kami tak tdo sampai kul 4 duk gelak lagi...memng la best, tika producer, aimi director, nisa scripwriter n aku heroin..lol...pelakon utama, emmm en amir..kehkehkeh....cari la kat FB..semua ni pasal aku changed relationship....*kawan2 ramai percaye, tak tahu nak explain macam mane*

tu keje kami 2 hari sblm OSPE active...reason tak study, tak tahu nak stdy ape..ceh ALASAN~
then, pada hari OSPE active..kelam kabut la ku..nervous gile...sampai kat treatment planning aku terlupe step..sampai kak lin kate "nervous sampai tak ingat step"huhuhu...dengan computer yang hang 2 kali...nasib baik la mr ray dtg tolong selamatkn computer tu..kalo tak..x cukup la mase..toce2 mr ray...positioning plak..aku n bihah kene pura2 cakap ngan patient...lawak..asyik tahan gelak..kerana patient kami hanyalah sebuah BDS~ hahahahhaa..well, nasib baik semua ok...tq banyak2 partner ku nabihah roslan..ko mmg terbaik la !!! XDD

sehari sblm OSPE passive, kami still tak study g..then datang la izie membawa nota-nota nyer *baca macam cite luncai dan labu-labu nyer*
baru lah kami terhegeh-hegeh nak study sama-sama..nasib baik izie datang..kalu tak , tak study la kami..maka dengan kata lain...kami study la malam tu..konon-konon kitrng xnak tdo, kecuali izie..tapi malang nyer lepas makan pizza, semua tdoq..tak sedar diri betul..hampeh~
aku paling tak sedar pagi tu..nisa kate "eca paling tak sedar, tido mati"...huhuhuhu~
tapi nak buat macam mane...da aku tdoq cam tu..kehkehkeh...terpakse la jwb ospe wlupon x beberape nak prepare...paling aku ingt..soklan radiotherapy n mammo..byk gler markah..tak tahu nak jawab pe...huhuhuhu..soklan calculation aku tak buat.tak tahu nak kire macam mane..maka...terbang la 10 markah aku~~.....
yang paling ingt bile en fahmi duk kaco kami kat stesen rehat..macam2 gaye dia suh buat..yang paling tak tahan..suh aku tdo tu..hahahhahaha...
anyway, OSPE sngt seronok wlupon carry mark tinggi 60%..takut wooOOO...tapi sebab ni la OSPE terakhir, kami happy je, tak mahu pikir dapat jawab or tak~ ngeee3...
yang kurang best, en irwan tak ade sbb da transfer..huhuhu..sodeh2..nak jugak jawab OSPE ngan en irwan...sob3....

gambar yang berjaye diambik..ni gaye en fahmi suruh...wajib ikut...hahahha
ps:tekun bdk2 blakang jwb..teheee~
gaya en gahmi suruh lagi..heee..rachel nmpk comel k..rindu ngan group 4 aku..sampai aku panggil adeline, gune name rachel..huhuhu..

contest stetion rehat dimenangi sendiri oleh en fahmi....gaye pose memang cun.merenung mase depan dengan confident..^^ .yanti kate "pose tutup perut" ahahahahah...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment