RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

intravarsiti handball

seperti biasa...cite lepas yang nak di abadikan kan kat dalam blog ni *dasar scriptwriter pemalas*

aku diajak untuk bermain handball....bukan untuk htd or ape2...tapi untuk intravarsiti dental..mean..kitaorang jadi budak dental untuk sehari...habis aku pulun stdy pasal gigi malam tu..yang aku tau, just gigi ade empat quadrant..kehkehkeh...
memang best..enjoy main satu hari tu.even penat and aku ade test brachytherapy lepas tu..wahahaha..sangat mencintai handball dari segala-gala bende lain..handball suki desu!!!...XD
best sebab da lama tak sentuh bola handball...men saje-saje pon tak ape..dapat ubat luke tak gi main sukad ari tu..huhuhuhu~
sebelum lawan je..da makan banyak..aku rase kami je budak u yang makan tak berhenti..tambah plak asma ade bawak triffle...sedap2..*aku suggest sape yang xde awek usha dia...yang ade awek, jgn nak ngada2*
well..nak menang bukan senang..kene lawan u lain..um,ukn,uia, and uitm...yang paling susah ukm...mase main rase macam lawan akak aku je..hohoho
paling seronok lawan buak uitm..hheeee...ade edegan tarik-tarik baju plak...1st adik buddy aku, wani kene tarik..lepas tu aku pulak..yang best, satu tangan pegang baju, satu lagi pegang bola nak shoot..sempat gak aku kate "main arik-tarik baju pulak" wakakaka~...ape2 hal sangat relax main..seronok..tak stress cam lawan ukm..
uia plak and um pon ok..no adegan tarik-tarik or stress..da motto kami hari tu "main untuk enjoy".... heee...well, akhir nyer menang la jugak kami..alhamdulillah..lepas kami kene bayar rm25...confirmla kene menang..hahhaa
yang best, dapat medal..tak sangke..warghhhh..suda ku gantung kat bilik..weeee~
hopefully, sem depan ade tournament ape-ape yang melibatkan handball..sebab sem ni aku x dapat men ngan sya...rindu gile kat sya....huhuhuhu~ cepat la balik usm oiiii~....XD

ps: dapat cuci mata tengok budak u lain..agagagaggaga~......

sarapan kami..triffle...aku paling tua kat situ..uhuhuu...muke da berkarat..aiyaaaaaaa~

tak boleh jumpe camera..msti nak posing..^^

1st game..muke serius cam nak mati..lepas tu senyum je.....XD


team dental usm untuk 1 hari...dari kiri; wani,nurul,asma,L,fiza,wanie lagi, aku,faz, satu lagi shira balik suda...looking forward to play with them again!!! ^^

ps: ade satu babak tak suke mase penyampaian hadiah final...usm kene boo ngan budak u lain..n makan sblm prof mafauzy makan..cessss!!~ tak leh tahan tengok..rase nak lempang sekor2!!~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment