RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

EBT finished~ *SS18*

yeah!!!hoyehoyeh~ EBT aka last paper for this final exam is already finished!!

agak stress masa nak study EBT...aku sokmo tidur je,lastly study last minutes jugak.pagi tu sebelum exam baru nak terkial-kial scanning notes dengan laju...mencecah 100km/hr = arnab ~ ok, x sampai...maybe 1km/hr = kura-kura..adessss~

terpaksa la jugak sumbat sampai penuh ilmu kat otak sampai da nak masuk dewan..tenung je nota lama-lama sblm jawab exam dengan harapan "INGAT KOT MASE NAK JAWAB" LOL
mase dalam dewan paling menarik..tengok je muka hadapan "soalan ade lapan, sile jawab semua"

rasa MA LAS NYER nak jawab~..huhuhu..tapi, teruskan jugak jawab even da termenung selama beberapa jam..point jawapan same je untuk semua soalan...huhuhu~ akibat x ingat ape yang dibaca..paling ingat soklan no3,4,5...yang aku betul-betul tak tahu jawapan tu...dalam otak pun tak ade..aku da try selongkar da..tapi maybe "dia" da curi keluar senyap-senyap sebelum aku masuk dewan..cessss!!~
agak best bile ade mase untuk cuci mata..pandang budak junior...ehhheeemmmm~...ade en azwa la...kehkehkehkeh

lepas exam, best bile prof mat datang tanye soklan "ok ke soalan, boleh jawab??"
semua budak med rad geleng kepala sampai teleng...ish3~
prof mat "semua geleng kepala ni, macam mana.......hahahhha"....."sape yang jawab lebih 3 page, semua tu NONSENSE~"
adoiiii, bertepek kat kepala aku....huhuhu~ aku jawab lebih 3 page sebab ...ade banyak ruang kosong nak tulis, tapi saje gatal nak membazir kertas......sebenar nyer, tak tahu nak jawab ape~~....

anyway, lepas exam cam biase...malas nak pikir n tengok budak-budak yang senyum lebar~...sob3~

jumpe jong mase nak kuar makan..
aku "jong mesti boleh jawab, sem ni 4 flat la XD"
jong "tak la, soalan tadi susah..saya tak boleh jawab la"
shing "jong sebenar nyer risau, sem ni dapat tak 4 flat"
gelak...gelak...gelakkkk.........
jong n shing tolong hilangkan stress..kehkehkeh..toce2~ XD

ps:lpz exam nak lagha tengok cite, malang nyer cite da abis tengok mase study......huhuhu~


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment