RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

hari raye korban menjelma lagi

sebelum membebel sorang-sorang...nak ucap selamat hari raya aidiladha dekat semua muslimin dan muslimat yang same-same meraikannya... teheeee~

kali ni hari raya aidiladha jatuh pada 17/11...lagi beberapa hari nak exam paper brachy and electron beam...
namun begitu,......skema betul ayat~~~~~....
orang kate..raye tetap raye..so, aku,nisa,utih,yana n saf meneruskan perayaan di perantauan untuk sem ni..walaupun hanye 5 orang..namun, tetap meriah..hari ni puas beraya di rumah jee n jenny...esok, jgn lupe saksikan kami di rumah kak da and izwan...pelbagai hidangan disediakan.. XD

tahun ni same je macam tahun-tahun dulu..tak balik raye kat kampng sebab dekat dengan exam..alasan~....tak stdy jugak..kalau kat rumah, maybe mak aku akan cakap "eca, ko nak stdy ke tak???..kalau tak, sok korban kan ko je..lembu tak payah"..*ayat rekaan semata-mata*

aku da 4 tahun tak balik raye, sejak matrik..kecuali mase tahun 2 dulu...*konon-konon independent*..tu je kot duk rumah..tengok lembu kene sembelih....mak masak rendang....malam-malam bakar sate....
cessss...tahun ni tradisi dikekalkan...maksud nyer, da 4 tahun x dapat makan dengan diorang...abis je blaja, cnfirm nak cari keje dekat dengan rumah..lepas tu bile raye korban nak cakap macam ni "ni semua aku punya, bahagian aku untuk 4 tahun" ahakz~

ps:tak ada idea nak tulis..saje nak menambah post aje~ lol...post ni bakal di edit selepas tamat nyer expedisi raya....haraf maklum

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment