RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

2 hari di hotel mewah


percaye atau tidak....aku da menetap kat hotel mewah bertaraf bintang..free of charge je..
2 hari bersame utih dan nisa...disebabkan condition hotel sangat selesa, layanan sangat mesra..kami tidur bagaikan raja....sedar-sedar da kul 2-3 petang...hoiii, anak dara~ ahakzzz~
hotel tu sbenar nyer rumah shikin...kehkehkeh...sangat best ok...makanan pon sodap XD
aku rase berat da bertambah da...sebab makan banyak sangat...rasa nak duduk lama lagi..apekan daya, aku tak bawa baju lebih..huhuhuhu..ps; charger hp pon tak bawak..adehh~
2 hari kami duk bercuti dengan gembire...1 malam tu kitrang tengok cite seram...paranormal 1...tak tahu la kate cerite ke, movie or real life pasal paranormal tu...tapi yang penting semu bende buat terkejut je...yang paling terkejut, aku and nisa..mane tak nyer, ending dia lain dari yang dulu kitorng tengok..siyessss.....rase macam cite tu sengaja bertukar je..~.~'''' tapi lega bile nisa google ari ni...cite tu ade 3 ending rupanye..ohhh, baru ku tahu..huhuhu *bersyukur* yang pasti..ending yang satu lagi aku tak moh tengok..sebab, dengar je da seram..huhuhuhu....

then, lepas tu kitrng sambung lagi movie..heee..DISTRICT 9....
kenape aku gune huruf besar??..sebab nak bagi korang ingat name movie ni...nak suruh korang tengok...best crite ni..siyess!! 5 stars given!!..hohoho
dulu aku penah try nak tengok cite ni 2 kali sorang-sorang..tapi disebabkan ade alien hodoh..terbantut niat nak tengok cerita ni...kali ni tengok dengan nisa, utih and shikin...so, aku try la buang image alien tu dalam otak...tengok dulu sampai abis and then baru komen...akhir nyer berjaya tengok sampai abis..memang tak mengeciwakan aku..totally different from other type of movie..district 9 cam cite dokumentari..mengisahkan pasal alien yang dekat district 9..macam mane nak dipindahkan ke tempat baru jauh dr human, district 10..reasons, sebab manusia tak boleh hidup dengan alien..in reality, x penah berlaku lagi..nauzubillah...
cerita ni ade gak bagi nilai-nilai murni sikit..tunjuk macam mane manusia sekarang...prostitution la...jual beli senjata haram..alien jadi bahan experimental *kesian*..dll...
so, try la tengok kawan-kawan..gerenti best!!


pelakon utama..seorang yang nerd..wiskus.....sangat disukai little boy (aku suka giler2 little boy)


ni watak ke-2..christoper aka bapak little boy...alien yang baik hati..sebab dia, aku da boleh accept alien-alien lain..hahahhaha
try cari gambar little boy tak ade..frusttttt~


macam tak percaya...cite ni ade figura...so ni adlh figura christoper...kalau nak beli mak aku mesti kata "nak beli bende hodoh ni, bazir duit" LOL

malam ke2...kitrng main saidina..aku pernah main sekali..tapi lupe suda~..nasib baik ade pakar-pakar sidina..hahaha...yang menang utih, ade 4 rumah yg berharga 5600 kalo tak silap...dengan rumah-rumah lain.utih berjaya bankrupkan aku.....tapi yang paling banyak hutang aku adalah kat shikin...7540..hahaha..ingat lagi..semua gara-gara hotel 5 bintang, warna biru..kehkehkeh..aku plak, banyak tanah, tapi tak bertuah..tak ade orang nak masuk...issshhh...hotel n rumah plak 1 bintang je..mane ade orang nak masukk..huhuhu~
maka kalah la aku dengan teruk...sob3~


ok..ni la saidina..untuk orang0orang yang tak penah tengok or main...aku pon baru tahu saidina ade ikut negeri..lol...da besar baru tahu..hampeh btol~



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

fatiehah asmui said...

wei anak dara..hahahaha.
best gile..naseb baik nenek shikin dah xde, klo x die hambat korang kuar ngn penyapu..hahha

Lea Isnawi said...

gambar kat 'hotel' tu xde ker?:P

unanswerable sunset said...

tehah: hahahaha....kitrng memang anak dara lagi...kehkehkeh....
lea:hahaha...xbleh amik gambar...nanti design hotel tu kene tiru ;p

Post a Comment