RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

drama marathon





da lebih 5 hari me-lagha-ing kan diri dengan drama2 jepun..ishhh..tak patut....totally forgot about the final exam that just around the corner..hmmmm....i'm just taking a little bit rest after OSPE *excuses*....
drama yang aku tengok...hmmm..nak suggest kat korang ^^ suh tengok dan lupakan study..hahaha ;p
hotaru no hikari 2....
cite yang sangat best..sebab suke tengok heroin yang lain dr drama2 lain...yang seriously PELIK..kekeke...having personality splits i guess~ lol....hero plak si "buchou" yang memang da suke gler kat pompuan ni...sampai ajak kawin tu..fuyooOOO...bertuah nyer hotaru....tapi sape tak suke pompuan yang perangai cute semacam je..hahahaha...contoh; guling-guling kat lantai n sebut "goro goro goro"..boleh try kat bilik masing-masing k...jangan buat tepi jalan suda~ ;p
cite ni klimaks bile ade sorang lagi yang minat si hotaru ni...encem...osamu mukai..sapa x kenai..seperti pepatah aimi "pakwe aku tu" hahahaha....patut ke aku bertukar jadi cam hotaru??..nanti ramai minat..heee....ending pulak da boleh agak da..HAPPY ENDING~ ^^

ni la si hotaru..lawa-lawa...sape x nak kan~

ni plak bochou aka hero la..macho~ tapi sile lihat pic ke-2 di bwh..... scroll down please~


hero yang macho da b'tukar jadi pelik...ni sebab lama duduk ngan hotaru..ishhh3~

cite ni jugak buat aku tertarik nak bakar ikan kering..emmm..sedap ke??..balik rumah nak try ..tapi takut mak aku kate "ape kau buat tu eca oiiiii~ jangan nak buat bende bukan2" ...emmm..da boleh pikir ayat mak aku tu LOL

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment