RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

survivor nicaragua



oheeehhh yoooehhyooweeee.....lalalalala~ *theme survivor*

survivor..reality show yang antara aku suke gak...dari skola dulu, tapi sayang..tak semua epi dapat tengok..yela....da ade ramai orang kat rumah..minat lain-lain..siaran tv pun lain ..huhuhu~
paling aku ingat survivor kat amazon..sangat cool!!~ tangkap ikan piranha then masak..waaaahhhhhhhHH....sanggup betul tangkap ikan ni...kalau aku, ikan tak dapat..jari da hilang dulu..kuwaiii~

the latest survivor kat nicaragua...tempat dia tak menarik macam kat tempat lain cam sabah...bila hujan, ayaq kotoq giler~...eiii~ geli2..maybe diorang takkan mandi ngan lumpur-lumpur tu sampai abis ujan...lame tu..............tahap bau-bauan pun meningkat....agagagaga~ tu la name nyer survivor..

seperti survivor yang lama, aku suke listkan orang-orang yang aku minat..of course, ciri-ciri yang aku minat cam:
a) yang kuat...independent sendiri....ni orang yang aku seronok tengok mase individual immunity....bukan kat fizikal je, mind kene kuat gak

b) bukan backstabber... dalam semua siri survivor, aku jamin..semua ade orang-orang yang BACKSTABBER ni~ ceesss...

c)aku suke geng baik je...mcm mane nak pilih..korang tengok la survivor..lalalala~


d) orang yang agak-agak encem n lawa..tipu la kalau bende first yang aku tengok adalah bukan kecantikan..naluri manusia.....HAHAHAHA~

then, beberape peserta dari survivor baru ni........


ni orang-orang yang aku suke!!!!.....yang kiri marty and kanan, fabio....
sangat sedih sebab marty da keluar...sob3..dendam kat sape-sape vote marty kuar..cessss!!! tinggal la fabio yang suke kat marty ni...cam anak n bapak~...
sebab ape aku suke, dua2 ni baik....bukan jenis wat plan jahat nak kenekan orang~...
so, respect diorang!!!....XD
yang paling best, juara adalah FABIO!!!!....tp x tengok lagi epi sebab x jumpe...sob3~...



ni pompuan yang aku paling BENCI!!! da la suke mencarut...backstabber plak tu!!!....boleh pulak vote kawan yang percaya kat dia kuar..yang satu geng jahat ni~~ lupe plak, name pompuan ni, NAONKA = menyampah~....


ok..yang lawa ni brenda..kawan baik naonka yang backstabber tu...same-same jahat..tapi sedih jugak bile dia kuar sebab dia sangat bijak n trustworthy...



ni plak chase...backstabbber seangkatan naonka..cam brenda kate "badan je kuat, tapi tak guna..kehkehkeh~salah satu peserta final...nasib baik x menang, klo x aku bakar tv...hahahaha.

xde gambar yang sopan aku nak masukkan dlm post ni...sori...tgk 1 saat je, then jgn tengok lagi~ huuuu~


ni plak dan..peserta yang aku suka....orang kaya yang nak masuk survivor sebab nak cube bende baru..fuyooooo!!! nak tumpang kereta ferrrarrrii boleh??...heeeeeee..

ni jeff..bukan peserta, but pengacara...aku rase semua org kenai kot~.....aku SUKE~ alasan nak tengok survivor sebab dia jugak..HAHHAHAHAH~


semua peserta yang masuk....ade doktor, medical student....coach famous football club..WOW!!!~
variety..tapi yang tak best, bile pecah group tua and mude..of course la tua asyik kalah..tu yang buat game ni tak best cam survivor dulu..aku rindu nak tengok diorang men challenge kat laut..hu~


sori, post ni panjang jugak..aiyaaa~......

tq for reading~ XD


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment