RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

brachy finished!!~ *SS 18*

SS18 = siri stress utk 18 tahun ke atas..
so, utk sesiapa yang nak baca post ni, anda masih ade peluang untuk tidak berbuat demikian..~.~
tamat sudah exam brachy tadi..ape yang aku jawab..entah la..tengok budak-budak lain tekun menjawab..aku??..suke tenung budak-budak junior kat sebelah tu..ape nak buat, da tak ade idea nak jawab..so, ambik idea dengan usha-usha orang kat tepi..
balik exam, aku sedaya upaya tak nak tengok orang yang senyum lepas jawab exam...aku takut aku bertambah stress lagi...sbb lepas ni nak tumpu kat EBT plak... aku n aimi larikan diri dari budak-budak yang bincang jawapan lpz exam..adoiiiyaiii...lari punye lari..terdengar jugak...dapat la tau aku buat silap~~...bukan sikit markah 10 tu ..tu belum lagi yang aku tak leh jawab~... rase nak nangis je..huhuhuhu~..................................
tak tahu la result untuk brachy dapat berapa..tapi harap dapat baik...tak nak dapat F, C yang buat aku kene repeat paper ni..AMIN...siyes, da tahun akhir ni, aku makin teruk pulak...sob3...sorry mak, eca da try study da...tapi tak tau la dapat berapa..tawakkal..
.mintak-mintak ms chen murah markah...onegai~...
sem ni da dengar ramai budak-budak kos aku nak target dean lagi...aku, entah.....nak cium bau pon tak dapat..ape nak buat, usaha da sikit~ jangan nak berangan la~~~.....mak, anak mak pemalas!!!!!~
anyway, hari ni tak boleh stress..malam kang nak kene study EBT dengan hati terbuke lepas dengar ade 8 soalan kene jawab dalam mase 3 jam.... dengar pon da stress...ehhh...say no to STRESS!!
fighting eca!!! untuk pass exam, tak yah repeat!!!!!!!!!!!!!!!.......hu~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Unknown said...

ganbatte ecah!
stadi rajen2 utk paper last!
exam bkn tiap2 hari.
dh smpai 4th year dah.. sket lg nk abes..
hee..chaiyok2!

Post a Comment