RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

aktiviti paranormal sebelom exam~ *SH18*

SH18= siri hantu 18 tahun ke atas....harap maklum~..

aktiviti paranormal~...korang mesti familiar kan???...kalo ya..bagus..kalo tak, sile tgk movie paranormal tu~ da ade yang 2nd da..punye la hot kat pasaran...
well, cite yang aku nak cite ni...tak lah HOT cam movie tu..kalau jual pon tak laku..huhhu~

cerite yang berlaku pada malam sebelum exam final EBT...

*********pukul 2 something********

tinggal aku and tikah je stay up..aku nak baca sikit lagi..kalau tidur sekarang mesti esok bangun lambat jugak..nak tak nak, kene tahan mata sikit...nasib baik paper last da *budjet banyak paper je*
aimi, dah lama tidur..ngantok nyer pasal...tu la, kitaorg asyik makan malam je..lepas tu, mula la ngantok nak tidur..study entah ke mana~....
lama-kelamaan, tika pon give up..mahu tidur da..then......................*suspen ckit~*
tika: kalo ang nak tidur, tutup api ehh
aku:ok

aku kemas-kemas barang..ambik note yang melambak tak baca lagi untuk bawa balik kat bilik aku..mahu study kat bilik sendiri...tika tak boleh tidur sebab lampu terbuka..
then, aku buka pintu dan mula melangkah keluar.....tapi, ade satu feeling yang buat aku tak selesa...aku pandang belakang, tak ada ape-ape..then, straight terus ke bilik..perasaan tu ade lagi..entah...tak tahu nape tapi aku buat tak tahu je...lepas tu buka laptop, bagi bunyi sikit..tak mahu sunyi sorang-sorang...then buka note...try nak baca, tapi tak boleh..aku mula lagha kat laptop......memang tak boleh focus study...
give up then turun kebawah semula..ke bilik aimi...tapi perasaan tu tak hilang lagi...aku mula takut..tapi tabahkan hati je....

********dibilik aimi*********

aku buka pintu, then terkejut tika kat depan pintu.....
tika: panas..aku nak tidur bawah...
aku ok je...
tika:ang ade rase ape-ape tak??
aku......silent is the best way....
still rase takut lagi..tapi....try buat berani..aku baca ayat kursi banyak-banyak....lama-lama tertido........

********lepas exam EBT**********

tika:eca, ang ade rase ape-ape tak semalam??...ang tau, aku terjaga dari tidur..aku jarang terjaga...aku kene hempap ngan cermin...aku terjaga..lepas tu baca ayat kursi, then tiba-tiba cermin jatuh atas aku....nasib baik aku mengadap ke kanan..kalau tak, kene muka aku...

aku terkejut giler........

aku: semalam tika, mase aku nak kuar bilik ang, aku rase lain macam..sampai kat bilik aku..still rase lagi..then, aku buka laptop..tak nak sunyi je..bagi ade bunyi sikit..tapi tak boleh jugak...ade lagi rase tu...aku pon balik la bilik ang balik...lepas tu, mase kat bilik ang...aku ade rase lagi...aku baca ayat kursi banyak-banyak sebelom tido.....

tika:tu la, aku pon rase lain macam je.maybe lepas aku baca ayat kursi,bende tu g kat ang plak...
aku:betul kot..asal aku je dia ikut..pelik..dulu pon ade sekali....

aimi yang blur~~
aimi: asal dia tak kacau aku??
aku n tika:ang nak ke??...abang ang la ni...main-main lagi...
aimi: abang aku sayang aku, tak kaco aku..

aku:cessss.............
gile kejap...

peristiwa ni..betul-betul berlaku...buka rekaan aku semata-mata..maybe ade pengajaran kat aku...seriously, aku tak mahu bende ni berlaku lagi..mintak-mintak jauh la...
ya ALLAH, jauhkan aku dari bende-bende ghaib...bantulah hamba Mu ini kerena aku hanyalah hamba Mu yang lemah..AMIN..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

chanz said...

Takutlah hanya pada Allah.. Mohon perlindungan dari semua kemudaratan pada Nya~

Post a Comment