RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

1 Muharram 1432 Hijrah

selamat menyambut tahun baru bagi semua umat islam seluruh dunia...salam maal hijrah ^^

seperti biase, kite leka dengan tarikh ni.some people just ignore this year..orang zaman sekarang lebih suke sambut NEW YEAR kat dataran merdeka tiap-tiap tahun...nak sambut??..ok je tapi berpada-pada..janganlah sampai lupe tahun islam pule...

so, dalam tahun baru ni..aku berharap dapat berubah menjadi lebih baik dari dulu..taknak pentingkan dunia je...kene cari juge bekalan akhirat nanti..maybe, aku selalu lalai, tapi ni la cabaran yang 1st kene tempuh untuk menjadi lebih baik...

tahun ni pon da final year..last sem da...sem 1 main-main lagi..sem 2 harap-harap berubah...mak selalu marah...sebab aku ni malas belajar dari dulu lagi..buat kerja last minutes.kuat tido..result tak ok...huhhuhu~~

so, azam tahun baru ni..aku kene:
-rajin sikit study
-kurangkan tido
-start keje awal...research kene start awal...jangan malas-malas!!!!
-ubah niat belajar..bukan terpakse tapi suke..^^
-jadi budak baik..jangan buli-buli orang

-etc....*banyak lagi tapi takut panjang pulak~*

in conclusion, insyaAllah..aku akan berusaha untuk berubah....




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment