RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

malaysia pasti juara!!!

sekalang tengah mood menjadi harimau setelah MALAYSIA MENANG 3-0 ke atas indonesia...AUUUMMM!!!~ bagi semua dengar sikit suare aku ni...hahaha
lama gile malaysia tak penah dapat kejayaan besar.....semoga terus maju dengan jaya nyer!! ganbatte ne!!! cayookkk!! jia you!!!....good luck!!!

aku sebagai rakyat MALAYSIA merase bangga!! walaupon tak dapat tengok kat tv..duk kat bilik pon da rase bahang-bahang kemenangan....

senang je nak tau malaysia leading dengan dengar suare budak-budak lelaki dm2 jerit GOAL!!...keluar suare jantan...nasib baik tak dengar suare sumbang, AUUWWW Goal!!...ahakz~

bukan setakat tu je, nak tau berite dengan cepat..buka je FB...setiap goal diorg post punyer..steady la...mentang2 ade blackberry @ hp mahal-mahal...boleh update dengan cepat..fulamak, jeles nyer~
kalau aku, terhegeh-hegeh nak bawak laptop sampai kat bilik tv..dengan adapter skali...bateri pon dah rosak..adeehhh~... hp plak cikai je aka murah...tak ada function wireless ni...
*campak je kat laut tu~...nasib baik laut jauh, tak payah nak campak..hahahaha*

kalau perasan kat FB :


a) ramai orang wat status setiap kali goal...dengan semangat sekali..p'kataan GO mesti ade...

b) buat status lagi banyak dari hari -hari biasa...

c) tukar gambar profile ke gambar rajagopal atau gambar-gambar jersi malaysia...tande-tande bagi semangat!! dan melariskan lagi jualan jersi-jersi malaysia yang sekarang hot kat fb ni..hoho~

d) orang yang tak minat bola pon tengok bola hari ni...khas nyer pompuan la...tak kira gender, kite se-MALAYSIA!! auuummmmm!!

e) ade jugak kaitkan birthday dengan hari kemenangan hari ni..tumpang populariti...kenape aku tak lahir same tarikh hari ni?...adeehhhh~...

f) semua orang harap cuti esok...aku harap jugak..tak esok, hari lain pon aku tak kisah...hahaha..yang penting CUTI!!

g) tak ade orang buat status emo malam-malam ni ...semua mood happy je....^^





buat-buat sape yang dah lupe or tak kenal bendera malaysia..ni dia...aku bg korang freshkan balik memory..macam bendera ni berkibar megah, macam ni la aku bangga ngan malaysia!!




ni pulak peta malaysia..sila la buka balik peta dunia....untuk-untuk penduduk negara lain...cari la kedudukan malaysia..ni la MALAYSIA...
macam faham je diorang bahase melayu....adesss~...


lastly, i'm proud to be Malaysian!! dan aku suke semangat harimau, auummmm!!

ps: tunggu rabu nanti...^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Unknown said...

sengal laa ecah.siap ade map..haha..
blom juara lg. ari rabu nnti jom tgk sme2. ;)

unanswerable sunset said...

aku dpt petande malaysia menang..terus aku wat entry ni..konon2 nak naikkan smngt..hahahaha
kite tunggu rabu nnt...

miss nimnim said...

aku pon...geram la indon gebang2 kate kite main tipu....aku rase geram gak ngan orang yang main laser tu, buat malu negare je...tapi yang penting kite menang bukan sebab laser....sebab gol dari safee...

unanswerable sunset said...

ala..alasan la mamat indon ni..lempang kang!~..
ko cube bace komen2 kat berite harian on9..kat bwh tu..ade org kate indon main tipu dulu..jadi org kite balas balik..entah betul x..
tapi laser x leh jadi alasan~

unanswerable sunset said...

amirol...
ni duk promote jersey la ni?hahaha

Post a Comment