RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

hobi lagi ..komik


post kali ni nak cite pasal hobi lagi...asyik2 hobi, bosan~ ade sape2 sebut ayat ni...meh skit aku lempang~..hahaaha
kenape tak buat satu post je pasal hobi??....sape yang tanye ni..jawapan dia, suke hati aku la ...jwapan yang betul, kalau aku buat sekali mesti post panjang lebar cam esei bm..korang pon bukan suka nak baca post panjang2 kan...ahaks~

ni hobi yang paling aku suke buat...membaca komik...bukan setakat baca je, tapi kumpul sekali..ni boleh dikatakan 'HOBI PEMBAZIRAN YG KE-2" huhuhu~
da banyak duit aku gune untuk beli komik ni...selalu beli curi2 dengan akak aku bile kuar g jalan-jalan...nak sorok dari mak aku..tapi, usaha cam gagal je sebab setiap kali balik terus baca kat ruang tamu dengan senang lenang nyer....mak pun lalu dan berkate "beli komik lagi, beli le bende b'faedah sikit, bukan boleh buat makan pon"... adeh...

skang ni banyak jugak komik yang aku kumpul...tak kira la japan or malaysia punye...tapi dapat susun kat rak tv je...sebab tak ade rak lain..sedare2 datang raye pon tengok cam tak elok~...mesti dalam hati kate "ni le yang ko suke beli bukan nak beli buku yang berguna" adeh..adehh...adeeehhh....
seriously, aku tak minat novel..*sorry untuk pembaca novel*..bukan aku tak penah try baca..penah da..mase form berape ntah..akak aku bawak balik novel, aku pon try baca..baca dalam mase 1 jam lebih da abis..punye la aku skip m/s tu..lastly, baca ending je...huhu~

antara pelukis komik yang suke adalah motomi kyousuke...my 1st fav!!!


kalau gmbr ni kuar, confirm mesti motomi...heeeeeee....
kat cover komik mesti semua pelukis buat macam ni..salah satu cara nak bgtau perangai diorg..same je macam perangai aku..adehhh~...antara karya-karya beliau yang aku suke..


title, mengintau busur beradu..ni Japanese version..malaysia nyer lain...ni yang paling banyak aku baca ..ulang2..tak penah bosan..kan bgs kalao baca notes pon macam ni....
dlm komik ni, aku suke watak utama jinnai yang suke mendera...hahaha~ suggest korang baca..kalau tak ade komik, baca yang on9 nyer..kalau rase2 internet lembap, kasi pecah box wireless tu!!..hahahaha


ni plak penguin prince....best jugak!! ^^ disarankan baca
korang jgn pikir plak penguin jadi prince cam cite putera katak.....hahaha

2nd pelukis komik= usami maki....sebut je name, mesti ramai kenal..yang tak kenal, orang2 yang tak baca komik...hahaha....kalau tengok gambar ni, mesti ingat kat die....


try cari gambar dia dgn burung *pet* tapi gagal...adesss~.....


ni yg karya beliau yang aku paling ske...selain dari secangkir teh karamel...XD



ni komik siri yang beliau buat...ade 4 semua nyer..semua aku tak ade dlm koleksi....menyesal sampai sekarang....*gantung diri kat pokok taugeh"
semua siri best.....sayang nyer tak ade..sob *air mate meleleh*

kalau pelukis malaysia, aku paling suke zint...semua cerite dia, plot bagus dan sangat lawak...kalau lukisan aku suke, kaoru dan ben.perghhh..marvellous la...tabik spring!!! aku pon tak reti nak lukis macam tu....
nak tengok lukisan aku??...scroll please~ *pastikan jgn kene heart attack sebab sangat buruk*

*

*

*

*

*




tadaaa!!!!


buruk giler..ni yang kurang buruk dari yang lain-lain...makin lama aku tengok makin burukkkkkk...uwaaHHHH!!~

dulu ade impian nak jadi pelukis jalanan @ pelukis komik kalau tak dapat u atau matrix...
dengan bakat yang tak seberape, jangan harap la oiii!!!!......bagi kesedaran sikit...
cite-cite yang patut dari dulu aku lupekan~......sob3....



walaupon tak dapat jadi pelukis macam diorang...aku akan beli rak special untuk simpan komik-komik aku sebagai tande aku salute karya diorang!!...tapi tunggu aku keje la..hahaha ;p


ps:aku suke komik yang agak jiwang~....hilang keMACHOan aku~........sob2~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment