RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

figurine


aku rase, aku x penah nak cite pasal hobi aku ni....sebenar nyer, rase macam malas nak tulis..bocor la rahsia aku selama ni...hobi aku yang pelik~

aku dengan bangga dan riak nyer, mengaku.....aku suke KUMPUL FIGURINE.....adeh...maybe akan ade org yang rase jijik...ayat jijik terlalu keterlaluan plak.....tukar2x.....
maybe ade orang yang akan pandang pelik kat hobi aku ni....sob3...tapi, ade aku kisah???..HAHAHA

figurine..apekah itu??...kalau nak tau g la search kat internet...den malas nak taip panjang-panjang..cukup la nanti nak kene taip FYP aka final project....so, simpan tenaga awal-awal..kehkehkeh


aku ade cite2 nanti nak kumpul figurine yang ade then tayang kat dalam almari khas...fuyooOOO...
nak tengok sebanyak mane duit da abis beli bende ni..adeeehhhh~
selalu nyer aku tak akan beli depan mak aku..of course la kene marah..silap-silap tak bagi aku makan selama seminggu....terpakse la nanti aku join "potato people"....

figurine ade yang mahal n murah...ikut jenis material n ikut ketelitian org tu buat...
kalo jumpe yang bagus aku serta merta akan beli..tapi ape kan daya, duit takde.. simpan je la angan-angan nak beli lepas da bekerja....huhu~



ni la figurine..utk orang2 yang x kenal....tapi ni bukan aku punye..disebabkan tak ade cable, xleh nak transfer gambar dlm hp..sob2....
watak ni mesti orang da kenal da..of course la..duk tayang dlm tv setiap ari khamis tv 3...haha~


ni plak versi chibi...comel2...tunggu ye aku beli ko nanti..haha



korang tengok ni..betape teliti nyer org ni buat..maka, mahal la harga nyer..sebab tu xde dlm koleksi aku lagi..huhu...gune ayat koleksi, macam da banyak je aku kumpul..kehkehkeh..

so, ape pandangan korang tentang hobi aku..hobi orang lain kumpul duit..aku plak, bazir duit beli bende alah ni....ape2 pon, da minat nak buat macam mane....tapi aku ubah la nanti lepas da kawin~ bile agak2 nyer tu?~ xtau bile..yang pasti, bukan esok..hohoho


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment