RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

no 25 yang hebat


tajuk memang tak boleh blah...no 25 yang hebat..sejauh manakan hebat nyer no tu????.....

mari kite saksikan......


ni ke hebat???..sambut anniversary yang ke 25..kalau aku yang sambut..memang hebat..tapi ape kan daye aku...bf pon tak ade...so, 1 anniversary pon tak merase....so, tak hebat no 25 ni..tak ade kaitan dengan aku....


ke yang ni??


tengok je ade peratus kat situ..confirm..yang pompuan2 ni da ingat kat sale...pantang ade sale, semua barang la mase tu da rase buruk...mase tu nak tukar baru...dan..dan...
bagi aku no 25 ni pon tak hebat...yang hebat bagi aku 70% ke...80% ke..perghh..kalau nampak, confirm lepas tu cakap ngan mak "mak, eca da tak ade baju jalan la..semua da buruk"
dan..dan nak beli baju baru...hempeh...


intro yang panjang kat atas tu..sile abaikan kalau boleh...yang da bace, ape kan daye,,terus la bace...kehkehkeh

skang aku nak jalankan amanat..setelah di tag oleh kawan-kwan...maka, aku pon kene buat bende ni.."25 things about me"...sebab tu, aku gatal nak tulis "no 25 yang hebat"...konon-konon 25 perkara yang hebat tentang aku...ohh, sile abaikan lagi..aku sedang perah-santan ni....
sebenar nyer malas nak buat..tapi sebab kene tag..maka, aku ikhlaskan diri buat ni...lagipon, malas nak dengar aimi tanye "ang da buat blom??"...selagi aku tak buat lagi...dia akan tanye..sah2 la kene buat...aimi, ko agak glamour di sini..


1) sangat kuat tido...da tido 12 jam..tapi selepas 3 jam b'jaga..dah mula ngantuk balik...tika panggil aku "baby" disebabkan tido aku yang melampau....ape nak buat..aku memang comel..sesuai dipanggil baby...kejadah~~~

2) akan mamai selepas bangun tido..penah sekali mase ody nak balik ke bilik selepas bgn tdo...aku jatuh kat depan pintu aimi...mase tu, pandang sekeliling..okey, selamat...tak ade nampak....tu bukan sekali...aku penah nak langgar pintu bilik orang lain..bukan aku sorang je suke mamai, along, adik-adik aku semua mamai belaka..genes kami kot ~.~'''

3) cepat stress..ni semua tahu...tak payah cite lebih...

4) perangai kat sini, tak sama kat rumah..hanya yang penah datang rumah aku je tau...

5) pembuli dimana-mana saja...

6) seorang kakak yang garang kat rumah..seorang adik yang suke buli akak dan abang sendiri..mak selalu tegur, "dah-dah la eca, buli abang ko tu"...kalau kakak, aku suke melawan cakap dia..contoh....
aku suke tarik rambut dia yang panjang tu..wat macam cite hantu..bile dia marah,"sape kakak ni??..jgn kurang ajar dengan aku!~" aku jawab "aku kakak, ko pendek mane leh jadi kakak"...LOL

7) tak suka kicap...asam..nescafe...ayam~

8) suka ponteng kelas....benda wajib aku buat tiap2 sem....

9) suke memasak..sedap ke tak....janji aku dapat makan~....

10) hantu komik yang dasyat...komik yang agak jiwang~~~ ramai tak percaya aku minat komik ni...adehhh~

11) mase dulu sangat pendek...akibat makan kacang panjang yang banyak, aku da terlebih tinggi pulak......da tak comel...

12) berat naik lepas matrix..dalam satu 1 tahun aku naik 10 kg...skang da 11 kg naik...tahniah kepade aku yang kuat makan...nampak makanan, siap boleh ade space lagi walaupon da kenyang....tinggal kenangan nak kembali ke berat dulu,55 kg~

13) memiliki muke yang serius..diwarisi dari mak...semua orang tegur aku serius walaupon mase tu aku tak ade perasaan langsung...kalau karok, muke still serius....

14) aku pentingkan kawan...dulu mak penah marah "ko pentingkan kawan ke, mak ko!??"...
kalau tanya sekrang pon..jawapan aku still same.."kawan lain..mak lain"

15)aku anak ke-3 dari 6 orang adik beradik...tak special macam anak 1st and last...maybe sedikit independent....

16) tak minat hip hop...tapi, aku suka big bang...nomu cuwa!! XD

17) pernah masuk silat..menang peringkat negeri...tapi kalah mase kat peringkat kebangsaan sebab ADE BEBERAPE ORANG TAK GUNA kaco aku sebelom b'tanding~.....

18) da phobia dengan naik kereta sejak accident raya hari tu....aiiii~

19)aku tak reti bawak motor sampai sekarang..dan tak ada lesen kereta lagi...transport aku, jalan kaki kot..huhuhu

20) buat kerja last minutes...study dan segala assignment, semua last minutes...tak pernah berubah walaupon setiap sem janji nak berubah

21) negare yang aku nak melancong, italy..jepon dan korea...kalau kat italy, nak jumpe totti (pemain bola sepak)..jepon, nak jumpe yamapi...korea plak, aku nak jumpe hyun joong dan big bang....ntah ape-ape....

22) harapan plak...aku nak grad sem ni...kalau boleh, pointer pon bagus...mintak-mintak dapat kerja lepas grad..insyaAllah...sebab aku nak tolong family aku....keluarga aku bukan dari golongan berada..so, b'syukur la korang dengan ape yang korang ade sekarang...

23) benci keadaan sunyi..sebab tu suke melepak bilik orang lain (bilik aimi n tika) ...gelaran setiap sem "pati" atau "roomate tumpang"

24) benci jumpe doktor..pakse dan marah la aku..aku tak akan pergi pon..ni sebab aku da benci dengan doktor2 yang buat kerja sambil lewa!!~~

25) tak suka pakai kasut..sandal...lebih suke pakai seliper jepun g mane-mane...rase lagi selesa...penah pakai sandai, tak sampai seminggu da putus~....dan tak suka b'gaye..gaya ketare aku "selekeh".....


dah tu la 25 bende pasal aku..majority tau da kot....

so, kalau nak tag orang...aku tag orang yang rajin buat bende-bende ni...yang rajin buat..yang malas macam aku..usaha lah buat bende.. (_ _)'V



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Lea Isnawi said...

x suka kicap?

aku paling suka kicap!!

:)

SnoW cRysTaL said...

slekeh2 eca skang da pkai eyeshadow,ngeh3~

unanswerable sunset said...

lea: semua nyer sbb mak aku..dia kate makan kicap makin hitam..mase kecik aku hitam giler..trs x suke makan..adehh ~.~''
amy: cehh..ni yg ang nak sorok2 dari aku...ade org scandal kat penang~ nak upload gmbr tu baru tau..hahaha ;p

Post a Comment