RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

sesudah CA SS18


semalam.bulan tidak kelihatan....aku melepak-lepak bersame aimi, jenny, tehah n izie..bersantai-santai di bilik izie..konon-konon hendak study bersama-sama...azam telah kami sematkan.....tapi, akhir nyer..kami mengalah..kami alpa dan terleka..lalu mula lah perbualan-perbualan panas sambil di selangi makanan dimulut......tuan rumah, izie aka adik ipar ku kelihatan resah..lalu b'suara "study!!~"...sepatah sudah memadai..kami kembali study...

arghhh!!~ persetankan intro tu...nak cuba gaye penulisan baru..apekan daya, bm ku teruk..ku tulis seperti biase...kuang3~ .~.~'' ..

semalam, azam nak study pbt berkobar-kobar..tapi tak sampai beberapa jam..mate aku da bagi signal.."tidur lah..tidurlahhh.."
3 kali aku pergi toilet pi basuh muka..tapi mengantuk gak...akhir nyer aku kembali ke bilik..konon-konon nak study..buka je pintu..nampak ade manusia collapse kat atas katil..entah siapa, berselubung di tengah panas ni...bilik gelap gelita... dan2 aku letak buku tulis perlahan-lahan kat lantai...terus join collapse..esok je lah study...kejadah nyer...

aku pon duk la set jam..kul 6 pagi dan 7.30 pagi....ingat nak sambung study..
pagi tu..tengaj celik2 mate..ternampak manusia-manusia rajin tengah study...perghhh..ni yang aku jeles ni~...asal tak ajak aku join skali..aku suka study... ;p

ingat nak join skali..tapi tengok jam, 9.30 pg..perghh, potong stim nak study..aku pon terkial-kial la pi mandi.jalan bawak nota dengan mamai balik bilik sendiri..nasib baik tak rempuh kereta mase tengah pecut balik bilik....alhamdulillah , sampai jugak kat bilik sendiri setelah mendaki 2 tangga....kurus........

lpz siap-siap, aku pecut lagi..sbb da pukul 9.54pg..ambik ko....lambat suda...kang kalau start awal CA tu, ade jugak kerusi-kerusi berterbangan kat dalam bilik tutor tu..
jalan laju2..alamak, sampai kat ppsk kaki cramp..adehhh~....
masuk2 je, mr ray da tanye "ade lagi ke yang lambat??"
ohh..terase betol...nasib baik ade yg lambat lagi...

bile dapat soklan, baca...baca...baca.................KEJADAH nyer!~...
ape bende nak jawab..soklan no 1 pon aku tak tahu nak jawab..aku goreng-goreng sampai hangus...soklan no 2 dan 3 tu tak payah cakap...aku hentam je sane sini...soklan past year lepas pon masuk...aku plak tak bace langsung bende2 tu..ape lagi, aku cungkil-cungkil la otak aku..kot-kot la ingat balik..tapi hampeh~.........
ni tahap kritikal da..bikin aku nak nangis....sob3..sabar-sabar...
soklan last boleh jawab kot...erhhh, aku lupe nak buat macam mane....lastly, aku goreng wat sambal tumis....huhuhu~

ody balik, muke ceria lagi...tapi bile da petang....aku lepak-lepak ngan aimi sambil cuci-cuci mate,makan ice cream and bincang soklan tadi..tanye aimi jawab macam mane.....bla..bla..bla...aku pon balas..bla..bla..bla...
jawapan aku salah....oh no!!~ nak tipon prof mat suh tolong betulkan balik jawapan ...tak mungkin berlaku...~.~'''..

kawan aku lalu, ajon, "awat muke ang sedih"
aku, "aku baru lepas CA" sob3...
ajon ,"relax-relax".......


aku pun tak perasan muke aku sedih.....sampai la ade orang tegur...sob3...
tapi kalau muke aku macam kucing ni..comel betul..banyak terpikat..wahahaha..

last2, melepak kat bilik eton hilang stress..
malam ni nak kene wat report QA..sepatah haram tak buat lagi...wth!!~...







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

nf said...

Takpe la eca.. orang yg study pun takleh jawab........ tak study pun takpe xD

Unknown said...

lek2. mlm ni meh2 wat keja kat bilik ktorg lg..
:D

Jey said...

aku goreng wat sambal belacan je td eca :D

unanswerable sunset said...

utih:adehh...teruk tol td...ape aku wat pon xtau..huhuhu~...ko terer...mesti boleh buat nyer XD

nisa:da dapat permission..ok je! XD
jay: hahaha..meh bg aku ckit sambal mu tu ^^

Unknown said...

eh..budak usmkk rupenye..
dah follow u..follow me back (sambil nyanyi lagu digi

unanswerable sunset said...

k sol:lame da follow kak sol..tapi x penah nak komen je...hahahaha

Unknown said...

oh..ye ke?? haha..tuela diam,ksol pun tak perasan..hehe.

layan family outing tak??daesung pelawak..

unanswerable sunset said...

k sol:saye ni pemalu....follower ckit je...hahaha
tu cnfrm layan! duk tgk je mase bosan..yg FO2 x tgk sbb nak yang dulu gak ^^

Post a Comment