RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

semua sebab kau


semua sebab kau!! ye kau!! kau pandang tempat lain pulak...dah salah tak mengaku plak...ye ko, wahai intro and materials methods...korang dah berjaya buat aku tak tido malam ni...semata-mata nak bagi korang siap..kalau tak siap, sape marah??...prof mat..arrr...tau tak pe..pandai pon....tetttt!~....

maybe aku da sedikit gile....tak cukup tidur dan kerja masih tak siap lagi...jam dah tunjuk kul 5.19 pg...aku tak tido lagi...bagus nyer..punce nya, aku sendiri..ade sesiape nak tolong buatkan untuk aku??...hampehhhh....tak ada sorang pon..mase-mase aku susah, tak ade kawan nak tolong...
aku dengar ade orang jerit "gi la buat kerja ko tu, boleh plak update blog"...dia baling batu kat aku..ishhhh...*imaginasi si ngantok*

mata ku pon da macam panda..esok, jangan ade orang yang puji aku pakai mekap...aku lempang laju-laju....


aku yang mengharap da dapat berehat da..harap boleh tido...guling2 atas katil ke..argghhh, kerja tak siap lagi... sob3



aku tak tahu..aku lapar sekarang...boleh pulak lapar..padahal da makn 2x nasi, 1 maggi hari ni...tak campur biskut-biskut tika yang aku bedal tu....still lapar....sile derma makanan kat aku =.='' onegai~...


aku haus sangat-sangat skang..sebab banyak b'cakap dalam blog ni...ok. aku tipu..tapi aku haus betul-betul.....mane nak cari air ni~~....toilet??..kejadah....



aku tak suke buat kerja lama-lama...rase nak main handball je pagi-pagi ni...buang tabiat..ade jugak budak masjid bagi aku tazkirah pagi-pagi...adik mari kite pergi ke surau...baik.....~.~'' ..


sangat jeles tengok aimi and tika (coursemate) aku da tido lena dari tadi..nak aje aku tekap muke diorang dengan bantal suh bangun..teman aku wat keje...grrrr!!~


aku nampak prof mat (dean ppsk) tengah acu pistol kat aku....ok3....aku sambung buat keje balik.......sile jangan tembak aku, sebab muke aku tengah sangat comel ni....>.< ...


ok..tengah cari gambar panda..gambar kasut ni kuar...sape tahu kasut sape??....bukan prof mat nyer...bukan aku gak....
jeremy yang punye, si pereka fesyen untuk 2ne1..sape tak kenal,silakan wat kajian kejap.....
aku nak kasut ni sebenar nyer....untuk bdk2 lelaki yang baik hati, muke macho, encem, belikan aku satu......;p *berangan*


aku nak sambung keje balik....doakan aku tak mamai, tak pengsan kat kelas esok... huhuhu~
sediakan air sebaldi kalau aku overslept....aku bagi green light ni....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

SnoW cRysTaL said...

ngek eca..ptut x ley bernafas smalam..ang tekup muke aku ngan bantal~

unanswerable sunset said...

hahaha..xde bukti aku tekup muke ko..hahaha

Post a Comment