RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

hari gembire bersame jong

korang baca tajuk post aku...korang pikir ape?...jong bf aku?...ternyata bukan...aku je minat dia..bertepuk sebelah tangan je beb..sob..sob...sob...

bukan nak tulis kisah cinta aku and jong *tipu* tapi nak cerite detik-detik aku dengan jong mase dekat kelas tadi.. kami duduk bersembang dekat belakang bilik tutorial dari dengar presentation kawan2...tapi aku dengar jugak k...

kisah bermule selepas aku tamat present...lega betol da habis present..kalau tak, serabut otak..adehh....

aku berjalan-jalan cari tempat duduk seepas present....lalu duduk sebelah jong...*hati berbunga-bunga n malu nak pandang jong* kehekehkeh....

********************************
kisah bermule:

semase rachel present

jong: bosan la..banyak sangat dia present
aku: jong berape slide?
jong: 33..dia 28 je..tapi saya abis cepat..saya skip2 je gambar....
gelak.........
aku: rachel banyak terang...
jong: slide dia banyak tulisan....slide saya banyak gambar....
gelak..............

saketika kemudian......

aku:jong jangan tidur
jong: mana ada saya tidur... saya tak tidur..*sambil betulkan posisi duduk*
aku: lambat lagi abis la...ade lagi presentation ni
jong: saya da bosan la...tak mahu dengar....

seketike kemudian.......

jong: Ms Eng peramah dengan kamu?
aku:peramah..baik ngan kitorg
jong:SAYA BENCI DIA

gelak + terkejut~

aku:kenape?dengan kitrng ok je
jong: dia suruh saya buat banyak kerja la...anta barang sana sini..jadi office boy..
aku: kesian jong...dia buat biskut bagi kitaorng.
jong: DIA TAK BAGI SAYA PON!!!! *marah*
aku: bos dia marah ,tak bagi sambung kursus kat kitrng..tu yang dia marah

aku hanye mampu gelak....


minit-minit terakhir sebelum habis presentation.....

saf, tehah, eton sibuk ambik gambar scandal aku and jong

jong:kamu,kamu, kamu...siap la kamu..saya marah-marah nanti
aku:abis la korang...jong nak marah


saf: jong, ambikan beg aku
jong: apa itu beg?...saya tak tahu
saf:jong ambik la, kalu kamu tak ambik..kamu suke eca/aku
jong:saya tak mahu ambik..saya tak suke dia..tapi SAYA LAGI TAK SUKA KAMU!.....

hanya mampu gelak lagi dan lagi........

tetibe.....

ms chen: yang belakang tu buat ape???!!!!

semua senyap dan saf hanye mampu pandang semula kedepan tanpe beg di tangan..kehkehkeh...

selepas tamat presentation

ketang..ketang.....jong berusaha keras susun nota untuk balik...berdiri dan angkat beg saf bersame..
mahu pulangkan??.SALAH ...melarikan beg saf ketempat lain dan terus menuju laju keluar dari bilik.....hahahahahha

so, pengajaran kat sini....jangan main-main dengan jong..dia da tak macam dulu..da pandai melawan dah..but still, takut dengan aku je....hoho..^^6

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

fatiehah asmui said...

oh...ini keje kamu, cerita pasal saya ya...(ayat jong yg aku tulis)
ayat aku: smpai ati ecah..pasal jong je nk cite...huk3

miss nimnim said...

ngee..aku tiap2 hari balik attachment ngan jong...jgn jeles

chanz said...

jgn maen2 dgn jong...diam2 dia tu...rumet aku ms first yr kot!

Post a Comment