RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

tak berbaloi~

hari ni memang memenatkan..pagi clinical...penat berdiri, dengar leteran-leteran membangun yang semakin aktif sejak dua menjak ni..telinga aku yang capang ni menjadi semakin capang.. so, bile balik rumah nanti,kalau mak aku tanye "eca,kenape telinga ko makin capang?" ..confirm la aku jawab "banyak leteran berguna kat sana mak, sedap dengar. tu yang semakin capang"..kehkehkeh...
petang merupakan mase-mase yang aku boleh gunakan untuk tidor .tapi malang, kena keluar beli tiket raya..mase tidur dikorbankan macam korbankan lembu mase hari raye haji.punye la berbaloi.. kalau tak keluar hari ni takot tiket abis..tak raya la aku nanti..aku kuatkn semangat keluar ..berjalan panas-panas dengan harapan tiket raya dah kuar...tapi,hampeh..hampas....semua ade..tiket tak keluar lagi... frustrated!! terpaksa balik.. di iringi dengan kutukan-kutukan membangun aku untuk si penjual tiket..aku punya semangat sebab ari tu,penjual tiket tu kate "tiket raye kuar 2/8 ni" dengan muke confident nyer. hari ni "tiket belum kuar lagi, lain kali talipon dulu" dengan muke innocent...AKU LEMPANG KANG!!!!!..serius la, aku sangat marah..cam janji melayu!..hampeh..bukan tak tahu,kuar tiket lambat-lambat, then naikkan harga tinggi. da selalu kena...nasib baik kemrahan aku da reda sebab makan ice cream fav aku tadi..kalau tak, aku da lempang da sekor-sekor...*macam berani*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment