RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

pedajal dalam toilet...

seperti yang korang baca tajuk post ni...mestilah korang dapat teka dekat mane aku dapat idea nak tulis post ni.....jangan risau..tak ade kisah-kisah yang boleh menjejaskan fikiran suci korang....kisah ni suci belaka sebab ditulis b'dasarkan fikiran suci penulis.......>.<..

tengah nak ambik wuduk tadi..ade la sorang mamat ni..ehh..,minah ni....tengah mandi...mesti la tengok kan...tindakan reflex bile dengar bunyi air...tengok bilik air kosong...bukan tengok minah tu~..ade baju, towel gantung-gantung kat pintu...orang pulak tengah mandi...penah pikir tak nak buat jahat @ pedajal??.....mesti pernah kan..toksah tipu...walaupon baik tapi mesti ade jugak niat jahat sikit-sikit...

keje jahat yang boleh dibuat dalam toilet..ambik la baju-baju and towel minah tu..gi sorok dalam 1 or 2 jam..bagi minah tu sejuk mejuk dalam toilet...nak-nak musim hujan ni..fuuhhh..cantik!!ni boleh buat kat musuh-musuh ni...atau kenekan prank kat kawan-kawan korang...*aku nak buat kat jiran aimi*
kalau minah tu jerit-jerit...korang buat-buat la cakap kat pengawa or student lain, minah tu kene histeria...dapat la lempang-lempang minah tu free je.....lagi jaya nyer misi balas dendam korang...fuuhhhh~ bernas idea aku (_ _)V...

aku tulis je pandai..buat belom lagi...belom kejam lagi ni....tapi kawan-kawan lelaki aku mase matrik penah buat la..ambik towel lelaki lembut aka sotong ni mase mandi....sah-sah mase tu la jerit-jerit kuar suare jantan..kehkehkeh....yang pi pakai towel je g mandi buat ape (berkemban)...LOL...

tetibe teringat kat fifi aka firdaus mase matrix dulu.lelaki famous kat kmk..kalau tanye ex-kmk , semua kenal..
pernah sekali pi kelas terserempak dengan dia..dia pakai baju kemeja putih pompuan..dalam pakai baju singlet wane pink..kain pulak jarang....ape lagi, tergugat la iman budak lelaki tengok...entah-entah ade la gay-gay usha da nak buat calon isteri..hahahha.. ;p..

dulu bukan tu je boleh buat pedajal...aku penah kenekan prank kat kawan aku, lea..mase sambut bezday dia....tutup mate nak bagi suprise la konon..hati dia mesti da terbayang kek bertingkat-tingkat...

namun...hidup tak selalu nyer indah..dia kene tipu..kami bawak dia ke toilet...da sedia da ramuan nak buat kek, telur and tepung..sebaldi aku sediakan...
1st pecahkan telur..kawan-kawan yang baik pecahkan kat tepi then curah kat kepala dia..tapi geng jahat aku...pecahkan direct kat kepala dia..terkejut minah tu...sori2....lepas tu curah tepung...mase tu dia da buka mate da...cabut la sekor-sekor larikan diri..dia pi sembur air gune paip getah....

aku tutup paip then sediakan air sebaldi untuk dia yang melarikan diri dalam shower...ape lagi, senang la aku nak gi curah kat dia..kuat jugak tangan aku angkat ayaq dalam baldi tu...sah-sah la terjerit-jerit and gelak-gelak mase tu....yang bagus nyer orang semua tengok kami...3 tingkat sekali..adehhhh~.....yang bagus kami jadi tukang cuci malam tu ramai-ramai...basuh tepung n telur kat lantai..pandai buat, pandai tanggung la~ adeehh~

esok pi kuliah jumpe kawan tepi jalan kene tegur.. "semalam korang eh yang memekak malam-malam tu, satu aras aku kecoh" (~ .~)'''...

buat je la muke tak bersalah mase tu....yang penting aku happy da kenekan kawan aku tu...
paling bagus, aku tak ngaku salah ketuk kepala kawan aku gune telur.....tapi da terexpose bile ade kawan aku buka video yang dia rakam.....tangan yang bersalah aku...kantoi sebab aku sorang je pakai gelang hitam mase tu.....adoyai....


so, ni recommendation dari aku kalo koang nak buat prank..rase-rase macam korang dah banyak kali dengar kan?..ntah-ntah da buat banyak dari aku.....
conclusion nyer, buat la bende-bende ni sebelom korang abis belajar.....sedih plak..sob3~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

fatiehah asmui said...

klo nak buat kat jiran aimi..aku nak join..nak rakam die melalak

unanswerable sunset said...

tehah:klo ko tgk badan dia tough wooOOO~
takut aku yg melalak dulu....tu xwat sampai sekrang..hahahha

Post a Comment