RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

penampilan baru 2011


tahun 2011..azam baru....banyak aku baca azam-azam baru bebudak ni dalam blog...yang paling bagus, nak dapat 4 flat tahun baru..fuyoooooo...skema~...ini la yang dikatakan jeles dengan bebudak rajin ni....jeles dengan semangat diorang kalau nak di compare dengan aku ni..adehhh budak matrix punye azammm........malu aku yang besar ni~
(_ _)''''

anyway, nak cite pasal bende lain..melalut plak~~...

tgh blogwalk tadi..ade gak aku bace azam tahun baru nak buat imej baru??..masuk kuliah nak pakai baju baru...ohh..mesti ramai yang nak wat jugak penampilan baru...terutama pompuan kan..

.tapi yang aku bace blog tu, tuan empunye diri seorang lelaki..huhu~ lelaki yang gaye-gaye metroseksual yang sangat pentingkan gaya....adehh~ aku geli jugak lelaki ni bile jaga imej kalahkan pompuan..LOL sikit-sikit suda la...nak ditegaskan kat cni..aku follow si mamat ni sebab dia tulis agak best...better la dari aku yang follower tu 11 je~~ dia beratus-ratus~~~

bukan sebab rupe dia yang agak encem tu..ehemmm...atau dia yang suke letak gambar dia yang budjet macho tu setiap kali post.... UUweeekkkzzz~


setiap kali bace mesti geli jugak tengok gambar-gambar tu..kan senang, klo ade button yang hide gambar dia....klik bile nk tgk gambar tu, "klik la saye, wahai peminat-peminat ku" ueweeekkzzz...boleh jadi anorexia klo aku selalu muntah ni~......

aku nak tulis pasal penampilan diri tahun ni..well, tak ade kaitan dengan tahun baru...imej baru la..bla..bla...bla....just baru cut rambut ari tu....

rambut baru aku sangat unik.....aku mintak tolong abang aku potong..tu pon setelah aku belikan dia pencuci muke..cesss~....
potong punye potong.....jadi la macam ni..unik ye~



tadaaa....burukkan??..aku baru sedar bile adik aku bagi cermin.....heart attack aku..dengan muke tak bersalah..abang aku tinggalkan aku..boleh plak g mandi......

aku pon mintak pertolongan mak aku la....tolong oter aka betulkan rambut ni... dengan gaye seni mak aku maka...jadilah macam ni........


rambut aku mase kecik..gaya yang tak berubah sampai besar..adehhhh......dulu aku kurus gak sekarang da gemok..jadi la macam ni.........


skang da macam ni..muke macam tomato...

bile naik je sem baru....

aimi gelak tengok aku........cesssss~
tika: ang nampak macam budak kecik..mak ang potong eh??
jenny:mak ko potong ke??...sambil gelak

macam mane ni..semua tahu gaye potongan rambut mak aku walaupon diorg tak penah jumpe mak aku....LOL

lepas tu......aku pulak potong rambut aimi..buat gaye cendawan.
ingt nak wat cam ni...tapi tak jadi pulak....tak dapat nak balas gelak aimi kat aku...grrrr~



conclusion: aku patut dapatkan khidmat pakar bile nak gunting rambut..........huhuhu~...tapi untung gak mak aku potong...jimat duit aku..kehkehkeh...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Unknown said...

haha..lek laa ecah..
nisah pnye rambut stakat ni x penah lg org laen gunting.
smua mak yg guntingkan.. :D

unanswerable sunset said...

nisa...mak ko potong ok kot dr mak aku..
mak aku main bantai je asal siap..tgk ar gmbr aku mase tadika tu..rambut cam kene gigit tikus..hahahaha

SnoW cRysTaL said...

nape ak rase mcm ak bru 1st time bace blog ni?huhu...~

Post a Comment