RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

enjoy sbb xde letrik kt U

smlm aku ngan geng2 aku kuar g jln2...plan yg x cukup d'rancang..last2 min br nak tmph kete sewa n rncng nak g ne....mlm rncng 2 semua msh blur2....but at last,semua setuju nk kuar...sbb pe kuar???....esok nyer xde letrik wei....ade plak nak tkr pencwng kat U aku ni...dr kul 7 pg till 11mlm...lama seh...kalo 2 jam, aku ble lagi melepk kat bilik...tgk cite or men laptop...ni laptop thn 2jam..lpz mati da...xde keje nak duk U sampi kul 11.....aku bgn lmbt gak pg 2....kul 9:50...kul 10 nak kuar...hahaha..org tdo cam bayi...jenny kejut pon aku x prsan...bhaye2 mase nak keje nnt....nnt2 la aku ubah..hohoho......so, plan kitrng...g pasar cik ct khadijah...heee.....lpz 2 lepak pntai n ody g pamtai g rumah jenny tumpang solat......d'sebbkn aku lambt bgn..make..lambat la gerak....hahaha..kul 10.30 kot kitrng gerak..muke still mamai..yg paling aku x thn..bau kete 2..adoi...busuk...so aku cam nak muntah je...dr mulut aku yg bsng ni...trs jd pendiam..huhuhu~~~....
eton plak try nak bg wangi ckit....lg la aku nak muntah..t'batuk2 aku ngan tika...hahaha...nsb bek dpt thn muntah...so, aku,eton,tika n aimi...g la pasar...bli tdng,,,tika bli byk gler..abg nak kawin kan...yg lawak....pilih tudung semua taste dia n choose color pon ikut dia..ko ke nak kawin tika???...hahahaha...then,induce aku plak bli tdng...3 psng aku bli...melampau...duit dlm bankplak ckit da..sempat g joli2 ni~~...lpz 2 kitrng g snggh mcd..lapar gler...tp pelik nyer...mkn burger je da kenyang...semua x sentuh fries n eton xabis gak mkn buregr dia....angin da masuk ke perut kitrng???...sile keluar ye angin...heeee....setiap kdi kitr sggh..melampau..ni nak kene cr suami yg pndi b'sabar...hahaha...then t'jumpe la bunge yg lawa..nak letakkat bj mase dinner nnt..hohoho...semua beli...meme cun.aimi siap bli reben nak ltk kt kasut..hias kasut..kreatif kan??XD....
knp cam pnjng lg je aku nk cite...huhuhuhu..ni br smpi kat kb..blom g rumah jenny..korang sabr la....bace je...free..bkn kena byr pon..*wink2*
port lepak strz nyer..rmh jenny...sblm 2 amik una dulu..kang nangis plak minah 2 kene tnggl....ok,smpi rmh jenny....da lambat..kul 2 lbh....mak jenny suh ktrng mkn..malu2..tp sbnr nyer da kenyang sbb da mkn mcd..huhu..then,mkn gak....makan2...sedap gler lauk...aku nk b'henti da tp....tetibe ade pnggn nasi d'beri utk aku....
mak jenny:tambah le lagi
aku:kenyang2
.......senyap....tgn gerak ambk nasi yg d'hulur..kang kecik ati plak makcik....
aku:ckit je makcik eh..
....mkn p'lahan2.....kang klo abis cpt...kene tambh nasi lagi.....asal aku je kena tmbh???diorg yg len x pon...ishhhhh...aku kena BULI~~~
una...yg pelik..xmkn ikan..jenny n eton tlg buangkan tulang...gler manje...lpz 2 kate kenyang..then mkn ubi rebus smpi tggl 1/2 dr mangkuk 2..hoho..perut apekah ini????.....
lpz 2 semua gerak g pantai....dgn bekln mee grng..aku n eton msk..nak state gak..aimi grng kopok....una drive..tika n jenny duk sempit2 kat blakang...hahahhaa of course aku duk dpn..besar beb aku ni...huhu~~
smpi pantai ape lagi melepak..ambk2 gmbr cam artis..heee...lpz semua kate kenyang...sape nkmkn mknn byk2 ni????.....slpz seketika...eton start mkn mee dulu..yg len pon ape g..join la....byk gler mkn....kate kenyang????....kul 7 kitrg balik....ke rmh jenny....bkn u..huhuhu~~
ampi je trz je smbhyg..ingt nak g lpk kat kb mall...plan batal...lepk rumah jenny je...mak dia grng lagi kopok...semua muke kenyang..tp pelik...semua kopok abis....sdp wei....sbb 2 abis..makcik grng kan...heeee...lpz seketika,b'tolak ke u plak...dgr plakkabar x gembire dr rmte aku...ikitilah msj ni
jiha(my roomie):eca,ko ade lighter??tension aku kat bilik..letrik xde lg ar
aku:serius ke???ambik torchlight kat dlm almari aku..tgk ade bateri x
slpzseketika....
jiha:serius la!huwaaa...aku duk men signal2 ngan dm3...ntah sape tah..hahaha
aku:asal x g cncrt..dayah wat pe???
jiha:ala..aku x mnt g cncert...dayah td duk guling2 atas katil,pas 2 tibe2 jerit.."bosan nyer!"...pas 2 dia b'gayut..haha..aku duk tls report..sengsare nyer hdp.....
so,sbb ni la aku n geng2 aku x balik g U...da pkl8lbh mase 2..huhu
aimi n tika ajak g mydin....diorg bli brng mcmnak rak...byk2.....xpnt ke???.....aku,eton.una...mlpk kat kdi then dlm kete tnggu diorg.....nsb bek dgr lagu bad romance...xlah bsn tnggu diorg
misi bls dendam sbb lame tnggu diorg....
tika n aimi msk kete
aku:lambat nyer korang
una:rase nak marah je..kaco lagu aku td...bad romance
tika n aimi:kirng bengang ngan cashier...bla3...alsan
aku:tau x...nik da marah tau...ade org nak gune kete kul 10(sppt nyer hntr)...skang da kul 10.30 lbh da
tika n aimi:asal korang x msj or tpon td
aku:aku da anta msj...tpon skli
aimi n tika,check tpon......xde pon...
aku,una n eton gelak2...lpz aku kene picit ngan tika...serius..sakit la wei!!!!...hahahhaha...blsn menipu org...sori, xsengja...sbb bsn tnggu korang je..weeeee...
lpz 2..smpi U....wei...gelap lagi....ape lagi...diorg ajar aku bwk kete....break x mkn sngt...so aku lnggr je bonggol dgn laju yer....hahahhaa.....then..lalu kat dwn utama...lupe ade event...xsempat nak belok jln lain...ade motor...senget nyer motor..aku da la glabh...t'pakse jln btl2 kat dpn DU 2...adoi,,,segan....semua org tgkcam VIP nak dtg dgn kete kancil...hhhahaa..semua tunduk.....serius wei...aku x sengaja...bkn sengaja nk bg korang famous jap...hahahhaa
ok..lastly,penat wei menulis ni...hhhuhuhu~~~2 je cite aku..hahaha...pnt2 nak bc kan???...aiman xkisah.....lalalalal~~

from left:tika,eton,jenny n una,,,,

una n pet aku aimi..XD
lastly,gmbr2 aku..hohoho^^

gmbr perasn aku....tika jeles,,hahahhaa
tembung mate ngan jenny...malu2~~~~


ok...cau..enjoy reding my post..^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment