RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

mood instability

yeah...annoyed ngan sesorg,keje, prob duit...semua la...exam g...ntah nape skang..aku gler2 sensitive....cpt gler moody n then kecik ati.....hmmmm...meme tgh jiwe kaco...skang plak hbgn ngan kwn2 xbaik..ble plak gado...huhuhu...harap gado cam ni je :

gado cam nak kucing je....nmpk x besar sngt..gado2 smpi luke...aiiii~~~~

skang mls gler nak ambk tau pe2 g da...nyesal pon ade bile aku slalu nshtkan org..nyesal sbb dri sendiri pon x gune....skang aku ngadu probs kat akak aku je...dia pon da pening ngan aku sbb dia bls msj cakp "jgn la stress,kang aku stress lg trk dr ko"....slh aku kaco dia..sbb dia final year da..dpt result pon nak stress...bkn aku fail.....huhuhuhu~~jeles ngan kwn2 yg dpt ok dr aku...siyes.......aku x stdy cam ne nak dpt cam diorg...adoiyai~~~......rase nk lempang2 je aku ni...hrpn tnggi...usahe xde.....ALLAH xkan bg rezeki klo x b'usaha.....so, skang lpz dr present sok...aku nak start stdy...hope la...mtk ble...aja2 fighting!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment