RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

sukad

aku men sukad last week...khmis till ahad..yg paling x sangke..kami dpt 2nd place..kalah ngan aman dami..huhukkkk....musuh tradisi kitrng...gler hebat diorg..baling bola cam nak bunuh org..kalo ganti bola 2 ngan lembing...cnfrm da..xde org pulang ke usmkk...hahaa..semua da selamat dibunuh....lupe plak..aku men handball...setakat ni..ni la yg plng aku mnt...1st,kena pakse jdi keeper...xnak!!....akhirnyer dpt larikn diri..jd pemain wing....b'syukur gler....xmoh jd keeper sbb, nnt kena blame kalo salahn aku ni x pndi pon...bola bolos je nnt...yg pentng aku x kuat dr segi mental..hahhahaa..kalo one on one ngan attcker..cnfrm..aku lemah beb...huhu~~tapi...aku bkn sesuai sngt jd pemain dlm...aku lbh ske defend dr attck...so,aku xkn jaringkan gol!!!!..hahahha...aku pass bolakat org len..heee...pengalamn sukad kali ni meme best gler!!!...dpt plak manager yg bgs..tq abg pit!!!...nnt da lpz grad..jgn lupe kami..ajar lakami lagi men handball....respect gler kat manager...sportng n pndi gler urus kitrng.....nak cite plak pasal attcker...kak zirah,cheah n sya...3 attcker yg aku palng respect..laju bola diorg..nak2 kak zira n cheah..klo korang brani...duk ar kat gol...dulu aku jd keeper...ketaq wei~~~..tkot gler kena baling..huahuahua....ciss..dasar penakut aku ni...agagga~.....player len best2 gak..ina yg lincah..respect beb....dpt plak player br datin,nina(keeper t'hebat),yan.edot fiza.....lengkap lah geng kitrng yg akhir nyer membawe kpd kemengn kitrng...2nd places je...AIMAN X KISAH!!!....janji menang n bwk medal...yg paling best ....bawk name desa nurani..n we are still the winner 4 each phase of SUKAD...bangga!!..XDD
to team murni...ni shbt2 kitrng...training same2..jgn kecewa..korang br lagi...next year mest da mantap ar....kite target johan n 2nd place thn dpn k...wink2..^^

gambar2 mase sukad:
manager..abg pit n team murni..^^

team nurani..muke gembire ambik medal..XDD

team nurani..gigit2 medal..hoho
team nurani (L)...2nd place...kalah sbb penalti..syg gler...nice game lwn tekun.....player2 yg aku ske tgk, oditz,apis,kerek,anwar, fred(keeper)...semua da final year..miss korang nnt..gatal2..hahaha
teamrugby nurani.yg slalu same fasa..supporters kitrng...2nd place...same as handball nurani..kalah penalti..uhuk3....sedih~~

impian aku lak..nakmen lagi handball 4 the next year..be a 1st 7 player n get 1st place...aja2 fighting!!!!!.....gonna training like crazy....weeeee^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment