RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

family day med rad

utk mengeratkn lg hubgn ngan jr n senior...2nd year incharge tuk wat family day ni...utk kos kitrng...meme best sbb lpz 2 muke aku burn gler..so,aku dpt double dose dr bdk2 len....dulu sukad,then skang family day...tp x kisah..enjoy gler....x nyesal join..jumpe plak jr 1st year yg most of them bdk handball...so, xde prob aku nak mesra2 ngan diorg....yg best seperti biase, ambkgambar,men game n mkan..hahaha....yg kitrng paling ske,dpt kalhkan senior dlm acara tarik tali.....weeee~~XD...dpt gak men bola tampar..tp aku x pndi sngt n secare x sengaje aku t'cmpk bola dlm air kotor..huhuhu~~...sori2 complex sukan...xsengaja...hu~~tq kpd en fahmi,en safri with wife n en hasni sbb dtg...x sangke diorg dtg...meme best!!!...
gmbr yg paling aku ske..sbb aku pegang payung cam org tua..hahahahkzzz
aku x tau nape diorg ske sngt pokok ari 2..sbb t'induce ngan hanim kot(jeles sbb gmbr aku xde)..hahahaha
acare melompat yg xde dlm xtivti...hoho...zatie kate asyik aku je b'jaye lompat..hahaha
btl x cakap zatie..aku je asyik lompat..ahakz..XD

cool dr blakang..^^
tarik2....ni acare palng aku ske...
senior yg klh ngan kitrng...sori2 kitrng ni x bg can langsng..heeee

muke happy lpz kalahkan senior..woi!!..x rase b'salah dengan senior??..hahaha

p/s:aku meme ske family day+oranges...nmpk ceria..peace!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment