RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

Another fight

post yang dulu aku ade cite sikit pasal budak gaduh kat skola..hari ni ade lagi.ni mase aku nak pergi ajar kelas tingkatan dua...
..bukan lelaki tapi pompuan.budak tingkatan 3..diorang memang tak ade kesedaran nak ambik PMR..kalau gaduh pasal budak tu buat khianat untuk paper exam hari tu..aku boleh faham...TAPI NI....gaduh pasal lelaki~ encem ke lelaki tu??..aku tengok pendek je dari 2 orang minah ni..cinta tak kenal ketinggian~....

pompuan tu duk main tampar2...budak lelaki da sorak-sorak...geng-geng pompuan da kerumun...ada cikgu lelaki datang tolong leraikan...diorang macam tak ambik peduli..maybe, patut cakap bahasa haiwan....baru faham kot...lastly, cikgu lelaki tu tarik tangan pompuan tu...dia tepis...pandai gak bersilat~ lol..yang sorang lagi da blah sambil maki-maki gune perkataan *&^%#$%%...entah sape yang ajar~~~......

tu kes sekarang..kes dulu mase aku blaja....
aku ody gi toilet dengan kawan aku..mase tu form 5..ade le geng bohsia dan geng minah ni bergaduh...bukan aku nak panggil diorang bohsia, tapi budak lelaki yang panggil~ tak malu ke diorang kene panggil macam tu??....tak kot~ sebab reaksi dia macam mengiyakan saja...kalau kes gaduh hari ni, just main tampar-tampar je...kes yang dulu ni, diorang siap main kaki..minah bohsia ni pijak dan tendang minah yang sorang lagi ni....memang ganas~ siap tanggalkan tudung minah yang kene sepak tu~...aiishhhh, dah pompuan tu sakit, dia boleh dedahkan plak aurat~ dah banyak dosa....budak lelaki plak duk sorak-sorak..AKU TAK FAHAM...

kes gaduh ni da macam rutin harian skola aku....ni baru gaduh, kes lumba lari kat skola aku setiap minit kot~ sebelum balik tadi ada sekumpulan budak main kejar-kejar dengan cikgu..maybe, nak exercise kuruskan badan...tapi yang tak bagus, lari kat bilik cikgu..kalau terlanggar cikgu-cikgu yang sarat mengandung macam mane?..budak-budak ni kene lah jadi bidan~

ps:maybe ade another fight 2, sape tahu..budak-budak yang nak bergaduh je tau...

sekian~



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

sWeeT (",) said...

haha.. eca... anther fight ko g join lak.. tnjuk kat bdak2 tu ko lg kuat.. haha

fatiehah asmui said...

ecah,aku setuju dengan eton jugak..cakap kat dorang stkat bergaduh berebut jantan mcm tu, baik tunjuk lagak dgn ko..bagi kaw3..sampai ko puas ati..aku sokong..haha

unanswerable sunset said...

eton sweet: hahahhaha....klo la aku ckgu displin~ syokk wooo..
tehah: hahaha..tau xpe tehah..duk berebut bdk lelaki..cam xde harge diri je~ huuuuuuuuuu~.....klo dpt green light dr pengetua, cnfrm...da jd sambal belacan bdk2 tu! hahahahhaha

Post a Comment