RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

i'm still not good enough

my latest update...

dulu keje pasaraya as a sales assistant, sekarang jadi cikgu ganti kejap..tak lama, cuma sebulan sahaja..cikgu ape?..cikgu bi~ cam tak pecaye je..aku terpaksa ngaja budak-budak form 2,3,4 kat sekolah lama aku..aku bukan dari skola mrsm, sbp ke~ bunyik gempak-gempak je..aku hanya ex-student sekola nakal...sekolah biase...dulu pernah dapat ranking no1 skola nakal kat melaka..

sekarang, bile da mengajar..aku rase "macam mane aku boleh blaja skolah ni dulu?"
boleh hidup dengan keadaan yang huru-hara tu~ adakah aku juge budak nakal?~ maybe~..
macam mane diorang nakal?...aku bagi contoh peristiwa yang berlaku mase 2nd day aku...

bunyi loceng, aku pon gerak gi ke kelas..guess what~ kat depan aku bdk-bdk lelaki duk berkumpul~ then, start tumbuk menumbuk..cam cite kl gangster da..cume muke tak se-encem aaron aziz..*aku tak rase aaron encem, orang kate~...tu baru kes biase-biase..dulu mase diorang bergaduh, aku excited nak tengok..bila dah besar, aku senyum sinis~ entah kenapa..mungkin dah dewasa..orang pon asyik duk kate aku 25tahun~...hahahaha

tu baru kes gaduh, aku tak kisah sangat~ cikgu displin boleh take over..aku kisah bdk-bdk yang duk dalam kelas tapi kurang ajar~ tak moh balaja, duk buat bising..kalo aku da jadi hulk, dah selamat aku campak diorang kuar dari tingkap..huhu~..tapi, aku still try lagi nak ajar diorang, even diorang tak mahu blaja...huhuhu~ pretty sad and disappointed with them....

tapi aku lagi disappointed dengan diri sendiri...tak bagus dalam bi..name je ex budak U.tapi english teruk giler~ bende simple pon aku tak reti..ape aku blaja ni~~~...aissshhh..*tampar diri sendiri...kalau pengetua tau aku tak bagus, tak lama lagi tahu kot~ sebab nanti ade penilaian, say farewell to me~ .....selamat dihalau immediately kot...huhuhu...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Lea Isnawi said...

hehehe..jgn give up dulu
usaha dulu ok
amek pengalaman
at the same time, boleh improve bi tu

unanswerable sunset said...

lea, huhu..tak give up..cume x yakin..ade masalah confident dr dulu lagi~..
ade gak ckgu bi tu, dia suh aku ambik pengalaman..aku try mane yang boleh..
skang, aku aku duk prepare bi, sebab takut bdk2 tanye~kang tak jawab, abis aku~ huhuhu....

fatiehah asmui said...

boleh ecah

jika kau fikirkan kau boleh, kau hampir boleh melakukan...

(smbung sendiri lagu dan gaya aku)

unanswerable sunset said...

tehah: aku cam tak bersyukur kan?..aku bersyukur dapat even hanye utk 1 bulan je..tapi, ilmu jd masalah~ sob3....tq tehah...:)

chanz said...

boleh2..pape grammar roger aku!

unanswerable sunset said...

sanji:jgn terkejut grammar aku suck~ hahahahhaa..tq,sbb sudi tlg :)

my ^o^ said...

go ecah !!!! sama la.. kene jaga english section... padahal budak2 tu pon cakap berhabuk.. huhu

unanswerable sunset said...

my: hohoho~ ko lagi mencabar....knp la dpt english~ ahahahaha

Post a Comment