RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

happy birthday honey!! 26/4/1989

post kali ni, aku nak jadi gedik...walaupon aku ni dalam dunia reality tak gedik..ehemm...
korang baca post pon da tau ape aku nak cakap..nak ucap TANJOUBI OMEDETOU!! kat pakwe aku....bukan pakwe dunia reality, tapi maya...so, jangan ade yang kecewa lagi, "AKU MASIH SINGLE"...sedap jugak kalo buat tajuk movie...



yup!! happy birthday to smiling angel, daesung!!..maybe, ramai yang tak kenal...orang yang tak kenal, aku tak peduli..hoho...daesung or d-lite dari big bang..big bang??..ye, bukan big bang theory..

so, ni la daesung, tak hensem but aku suke suara dia...sedap, goreng pon sodap....


so, aku pon rancang ngan bf aku ni..nak celebrate same-same..nak ajak kawan-kawan aku yang fan dia jugak, tapi dia kate "shhh, kite sambut dua orang je"...sori kawan-kawan..jangan jeles =.="".


aku pon beli kek...khas untuk dia.beli yang kecik je, kalau orang lain mintak senang nak cakap "cukup untuk aku n daesung je".. ;p..


hadiah?hadiah?..aku tak mampu nak beli mahal-mahal..so, aku beli i-phone untuk dia..murah je..selonggok rm5..muhahaha...




ok...ini cukup gedik.bukan gedik je, mengarut pon ade..aku cau dulu~.....

ps:fan daesung yang lain..jangan jeles~ ;p...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

fatiehah asmui said...

fan ecah yang lain,
jangan sedih

unanswerable sunset said...

teha: cehh..aku xde fan..ade anak buah..aku kan ketua kg..lol

chanz said...

ketua kampung?? aha

Post a Comment