RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

bgn pagi sebab mcD

uhukkk uhukkk....tgh kibas habuk ni......

sekali lagi, post yg dah berhabuk..baru nak update..
ni semua salah en malas n cik tido...ish3...

post ni pasal ape?..bace tajuk pon dah tahu...
disebabkan kawan2 aku duk sibuk promote mcD kat aku..maka, terdetik lah aku nak try makan jugak....so, aku,aimi,tika and nisa plan lah nak pergi mcD pagi-pagi....
persoalan yang timbul, "bangun ke??"

plan pertama...
nak pergi awal pagi, kul 8 dah tunggu bus...bus??..aku sokong kerajaan, gune kenderaan awam..jimat~...
esok tu, nisa bgn lewat..tapi aku and aimi lagi lewat..kul 2 ptg~..dah bukan breakfast, dah jadi makan tgh hari..makan breakfast dalam mimpi je...hampeh~...
kupon pon tak print.....lagi hampeh....
plan pertama GAGAL.... =.=.

plan kedua
plan same macam plan pertama..bangun awal, tunggu bus kul 8..
kali ni berjaya bangun...kupon ok..awal-awal dah gi print kat eton...bende FREE, semua sanggup...huahuahua...
set kul 8, kitrng tunggu nisa...dia duk mekap dulu..ehem, aku tipu~...
masa-masa tunggu nisa, kitrng buat bende b'faedah ni...



ambik lah gambar selagi boleh..maaf, model tak cun,tak lawa,dan tak comel....





duk melawakan diri ni...ke ngumpat..aku tak ingat dah...hahaha...
tika:eca, meh dekat ni..aku betulkan tudung ang, aii, dah besaq pun tak reti pakai tudung??!~..
aku:kalau aku buat macam ni aku comel tak?...
tika:gedik ar ang ni!
aku:tq, tak ade org pernah puji aku gedik secare ikhlas cam ang... =.=''..

jeng jeng jeng....nisa pun sampai..tapi sebelum gerak, ambik gambar lagi...orang-orang pergi kerja lalu lalang, bdk2 gi kelas muke berkerut-kerut..kehairanan~....
nisa yang sempoi..^^..


then, kitrng mulakan perjalanan...aimi tetibe stop..berlari ke arah lain...

aimi duk sibuk gambar kucing ni tido...tapi bile aimi nak ambik gambar dekat,


kucing ni berkate "GGGrrr, musuh aku!! jgn kacau aku tido!! GGrrrr~"

sampai kat tepi jalan..melepak kat jalanan jap tunggu bus..lepas berlari ke seberang jalan...berlari balik ke jalan asal balik..semua sebab bus~....
last2 naik je teksi..mase pakcik teksi nak jalan, kami jerit "alah, bus!!~"...hampeh nyer~....

cut scene dalam teksi,sampai mcD da...

aku and aimi beli air n tambah burger bagi cukup rm 5...
tika and nisa beli set breakfast and air..tu la..tak mendengar arahan..aku suh beli air je~..
dapat je breakfast,ape lagi..gelojoh la makan...zombie baru first time makan breakfast~



gambar scandal lagi..bikin najibah hanim jeles je..heee



sekelip mate je dah nak abis makan...pelahap~..

then jalan2 gi ambik gmbar passport...pergi parkson, cari baju dinner...baju lawa, tapi harga pun lawa..cancel...cari kedai-kedai murah je..jumpe beli and terus pergi ambik gambar passport...hari nak settle borang master baru tau, aku ade 6 je gambar..sepatut nyer 12...GGGrrr..pulangkan~..pulangkan gambar aku....
sebelum balik...makan dulu..satu kedai ni, ade jual kek..tapi kitrng tak beli kek..beli ramen..beli 1, kongsi ramai-ramai..sharing is kering...jimat...

kedai tu lawa tapi ramen plak tak sedap..hahaha...bukan kutuk, berterus terang je~ ;p..





perhatikan gambar dibawah......










diakhiri dengan gambar dibawah..



lupekan gambar gile2 kitrng td..peace! XD..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Unknown said...

kat mane tempat korang makan tue? yang ade bunga sakura? cam lawa je tempat tue..hehe

unanswerable sunset said...

dekat dalam bgnn parkson tu...name tak ingt plak..huahuahua..sebab lawa, tertarik nak masuk...
ade jual mknn korea..ari tu salah pilih kot, kureng sedap..tapi ayaq dia sedap2 je ^^V

Lea Isnawi said...

ramai org sanggup bangun awal coz mekdi
aku sanggup bangun awal coz nak study
ko caya tak? haha

unanswerable sunset said...

lea:tabik spring la kat ko...kuat nyer study~ hahaha

Post a Comment