RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

panic at the Bt5 SS18


baca tajuk mesti korang da dapat agak ape aku nak tulis...yang tak dapat agak, sile cube lagi di lain masa....
ari ni totally panic...semalam pon...=.=..
semalam bace note pet abis kul 4pg...tu baru note pet..2 note MRI aku tak sentuh lagi..
bangun terkejut.tengok jam da pukul 8.30 pg..panic tak tentu asal..kan ade 1 jam boleh baca 2 note lagi......*tenangkan hati...
aku tertido..bangun2 da kul 9lebih...note tak bace jugak..aku ambik note MRI yg first..aku scan..da macam CT-scan yang 7t generation da...laju..masuk nyer tak..hampeh...
terpakse aku tnggal kan je 2 note tu....
masuk BT5

aku tengok da xde seat kosong kat belakang..hampeh..port selalu aku duduk da kene curi..siape kah manusia itu?..terase nak lastik gune angry bird je....muhahaha
tak ape...first time duduk depan...aimi masuk, join aku duk depan....ambik berkat jawab test ni..

jawab punye jawab MCQ..relax je aku tembak....semua true tak ade false..ini ikut fikiran aku yang tak berape logik..
ad 15 soklan kene jawab...

then, nak tande jawapan no 16..ehh no 16??..aku da salah jawab..panic sekali lagi ~.~'''.
aku terpakse padam semua jawapn tadi...disebabkan aku yang pandai, aku tak sempat tick false or true kat soklan..hampeh bebenau...terpakse merajinkan diri baca soklan balik...tu pon sampai skang aku tak pasti, betul ke jwapan aku tick tu...sob3...da ambik mase 40 min je untuk MCQ...

tak ape..kite relax lagi...MEQ pulak..

pilih dua dari empat..ok jawab..kerah kepala otak..alamak MRI tak bace...hampeh...
then dr aref kate "ade lagi 5 min"
relax je tengok jawpan..konon2 da siap..lepas tu beru perasan ade satu soklan lagi tak jawab....

kali ni aku patut tekan button ni da...


ok..aku sempat tulis je..nak elaborate, bukan aku ingt pon...sekian......

ps:tak abis panic lagi sebab fyp tak siap lagi... +_+



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Jey said...

haha..panic nye ko ecah..
aku pon sma panic berganda-ganda.
jadi sabarlah wahai sahbat :)

unanswerable sunset said...

jay:same2 la bersabar.salah diri sendiri..careless melampau2...huhu~

nf said...

Aku kondifen je menghentam soalan esei tadi. dah la duduk sebelah maimanah, tengok dia jawab lajuuuu jek, tak benti2 tulis. hahahaha aku paling confident mcq soalan 1 ngan 2 la pasal aku dok menghafal menda tu je dari minggu lepas. kwi3~

unanswerable sunset said...

uteh:kertas aku kosong jugak....sob3....nasib bek x duk blakang..takut gak tgk bdk2 tulis pnjng2...huhu~ padah x study...hentam je la

Post a Comment