RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

nak jadi manusia normal..


hari ni same macm semalam..same macam sebelum-sebelum ni..thesis, ko punca!!...
ni akibat dari buat thesis, waktu tido aku da terganggu...malah ade masalah perut..=.=..
aku da jadi vampie tegar..duk guling-guling tiap-tiap hari atas katil ...try nak tido..tapi hampeh...tak lelap, sampai azan subuh pon aku tak dapat tido lagi..akhir nyer tido lpz subuh..untuk orang yang macam aku, 12 jam tak cukup...make bgn mase dah petang..*anak dara~..

kalau sehari jadi macam ni, aku tak kisah..ni hari-hari...oleh itu, aku menjadi MOODY...dah la waktu nak exam, ko buat hal plak..study pon tak lagi...emo and stress dengan diri sendiri...
jadi malam ni, aku dah pikir cara nak buat aku tido....
aku nak ambik menatang ni.......




ubat batuk~...pandai....dah tiba mase aku gune alat ni untuk kesejahteraan mase hadapan.. =.=''..
sile doakan aku dapat tido malam ni....kalau tak leh jugak, aku google cari cara baru nak tido... ;p..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

fatiehah asmui said...

aku dodoi...sure tdo~

unanswerable sunset said...

tehah, meh la datang..klo ak x tdo..jgn harap ko boleh tido..hahaha..

Post a Comment