RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

3 points

da memang keje tiap2 malam, main basketball..memang seronok main malam2..sejuk..muke pun tak burn sebab panas...^^..
malang nasib semalam...men dua org je..aku and una...2 org yg suke sangat bola..jumpe bola cam jumpe emas..seronok.dapat pegang pon tak pe...kitorg memang PELIK.
tak best gak men dua org..tak dapat men cam real..kitorg just men baling2 bola ke dalam gol je..huhu...penat da ajak budak lain..semua tak nak...huhu~
so, semalam kitrng try plak 3 points..tangan tak kuat..tapi nak try plak...tak sangke semalam aku berjaya buat 3 points...ulalallaaa.*gaye alien*....da bole jadi anak angkat michael jordan...men utk NBA...cesss!!..berangan lagi~~
4 kali..kalo org len dengar,mesti kate 4 kali je??~~
bagi aku,xkisah la...sebab aku br try je game ni..^^V
so, happy wei!!..kalo ade score board..aku ambik da gambar buat kenangan...wakakaka
utk una, jom kite pergi gym..kuatkan lagi muscle tangan..aja2 fighting!!!!
nak main lagi malam ni..weeee~~~~*nk ajak sape???*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment