RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

dikala bosan

ade 2 hari lagi sebelum paper last exam..so, skang sngt bosan..byk je keje kena buat..tapi MALAS..
kene kemas bilik..huhu..bende yg aku tak suka buat dari dulu..mase last matrik..akak aku yang tolong packing..same la macam first masuk u...aku tak suka buat bende leceh..hahaha..last minute baru nak kemas..mase tu,dpt la kemas dengan laju..hoho~
tdo...tdo melampau..lbh 12 jam..ade sape2 lawan.bayi dia vs aku..confirm aku menang..weeee~~...
main tenet..yep...dr petang sampai malam...tak ade bende lain yang aku buat..
tgk movie, bende ni cam salingan sementara main tenet...aku suka skip2 je cerita..tau2 je abis da..2jam lebih cerita jadi setengah jam ja...bagus2..bile org tanye," best tak cerite 2?"..aku mesti jawab, "ntah, aku skip je"...even cerite best pon macam tu gak...aku cepat bosan..huuhu~~
so,skang mase untuk update blog..dulu aku tak minat blog..leceh...ntah nape aku ske plak nak update...kena virus ni...antivirus plak tak de...*blur*
sebenar nyer aku post ni sbb nak show some pictures yg interesting..entah kenape,cam melalut plak..aiyaaakkkk~~

kalau korang tak tahu macam mane process dapatkan bear..ni la dia...ble plak gune ink warnakan bear 2...bende macam ni tak mustahil...cam manusia, skang dye rambut macam2 warna..so, kalau aku dapat bear sekor..nak warna kan dengan warne hijau..favorite color aku...bukan setakat bear je, semua pet aku nak warnakan...*aku tak de pet*....
tapi, tak boleh..kesian plak haiwan2...berdosa buat cam tu...huhu~
nampak sedap..aku rase memang sedap..curry ni korang akan jumpe kat jepon..memang lain dr curry negara lain...aku teingin nak makan curry diorg...even aku tak suka makan curry..ahaha...
aku suka da gambar ni..tapi tak suka plak bentuk nasi tu...sile buang mata nyer!!...
kalo aku la....aku nak buat entuk carrot..sesuai betul da dengan warna curry tu...kalau dapat pergi jepon..confirm aku suruh buat bentuk carrot..bole??..ke aku nak blaja masak..heee
korang tengok bangunan tu..cam nostalgic kan..yep..PWTC yg runtuh pada 11 sept...sebab utama runtuh, sebab gorilla ni...suka sangat pwtc ni..so, askar serang..tembak2..akhir nyer gorilla tak mati...pwtc yang runtuh..emmm....cerita aku...KARUT....


sampai ni je..nanti upload gambar lagi....aku da lambat nak g pasar malam..wargghhhhh...abis la kene bebel jap g...ok....sayonara..^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment