RSS
i'm the producer, director, main actress, and the laziest scriptwriter of this blog... ENJOY XD

kuar cr beg

sebelum exam last..aku rancang nak kemas barang ckit..senang trs balik mlm 3/5...tp, da sikap malas..x kemas pon...hangat2 taik ayam tol....then,aku bg lak alasan tak de beg nak kemas..hoho..alasan2..aku ambik keputusan join tika,hanim n nisa cari beg..bukan beg balik kampug..beg guni..senang sumbat je ape2..sbb beg balik kg aku nak gune untuk angkut barang pergi LI..serius aku nyampah bawak barang banyak2..kalau tak payah pergi LI kan bagus..huhu..tapi, nanti tak ade pengalaman plak..KENA LA PERGI GAK~~~.....berat2...
so,sambung balik misi kami cari beg...kitaorg g jln2 jauh..dari 7e till kdi acer kat nirwana...setiap kedai kitrng singgah..yang pelik, kedai baju pon singgah...bukan ade jual beg pon...sbb pe??...sebab bosan...so, cuci2 mata skit...best...dari duk bilik, aku tdo je..huhu~..kalo kat rumah mase cam ni, mak aku da ajak pergi tebas2 rumput....rajin aku...tkut mak la katakan.....T_T''
akhir nyer jumpe gak beg yg nak d cari..kat nirwana..harga pon murah dari kedai lain..so terus beli....penat2..sanggup jalan kaki mase cuaca panas2 ni....nasib baik tak pitam..ni baru kat dunia, kat akhirat....emmmm....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment